کد مطلب: ۵۹۹۴۷۰

جزئیات افشای اطلاعات ۵ نماد بورسی

جزئیات افشای اطلاعات ۵ نماد بورسی

دیروز اطلاعیه‌‌‌های متعددی در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در سامانه کدال منتشر شد که جزئیات اطلاعیه ۵ ناشر را تشریح کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته اطلاعیه‌‌‌های متعددی در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌ها در سامانه کدال منتشر شد که در ادامه به تشریح جزئیات اطلاعیه ۵ ناشر پرداخته‌‌‌ایم.

قیستو : شرکت قند بیستون در خصوص نوسان قیمت سهام شفاف‌‌‌سازی کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/ ۶/ ۹/ ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر بر اساس عرضه و تقاضای بازار بوده است.

وامین : سرمایه‌گذاری امین توان آفرین‌ساز از توثیق دارایی‌‌‌ها به شرح ذیل بابت تضمین تعهدات در پایان مهلت انقضای اوراق تبعی اختیار فروش خبر داد. دارایی‌های وثیقه شده جهت انتشار اوراق تبعی اختیار فروش نزد سپرده‌گذاری:

سهام پتروشیمی مارون به تعداد ۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰ برگه سهم با بهای تمام شده ۳۹۱.۸۷۸ و ارزش روز ۲۱.۵۸۵.۲۶۸ میلیون ریال

سهام شرکت ایران ترانسفو به تعداد ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ برگه سهم با بهای تمام شده ۲۲۶.۵۰۰ و ارزش روز ۱.۶۷۲.۵۰۰میلیون ریال

سهام شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد به تعداد ۶۰.۷۸۷.۶۸۳ برگه سهم با بهای تمام شده ۳۰۸.۷۴۱ و ارزش روز ۵۳۴.۳۲۳ میلیون ریال

سهام سرمایه‌گذاری غدیر به تعداد ۱۰۵.۸۶۵.۰۶۸برگه سهم با بهای تمام شده ۱.۶۲۱.۸۵۳ و ارزش روز ۱.۶۹۷.۰۱۷‌میلیون ریال

فاما : شرکت صنعتی آما توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتشر شده در کدال ارائه کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که درآمدهای عملیاتی و بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در ۶ ماه نخست سال نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۷۷ و ۱۰۹‌درصد افزایش یافته که عمدتا ناشی از افزایش نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه و افزایش دستمزد و سربار تولید بوده است. همچنین هزینه‌‌‌های عمومی و فروش به دلیل افزایش حقوق و مزایا و سایر هزینه‌‌‌ها حدود ۳۶‌درصد افزایش داشته است. بنابراین تغییرات مزبور منجر به افزایش سود عملیاتی به میزان حدود ۴‌درصد بیشتر از حد تعیین شده است.

ذوب : شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که با عنایت به احراز شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران و درخواست این شرکت جهت انتقال نماد از تابلوی فرابورس به بورس و موافقت هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی این شرکت پس از درج توسط بورس اوراق بهادار تهران از بازار فرابورس به بورس منتقل خواهد شد.

دالبر : شرکت البرز دارو دلیل افزایش سود عملیاتی در صورت‌های مالی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال قبل را تغییر ترکیب بهینه تولید و فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل دانست. همچنین اعلام کرد که یکی از اهداف شرکت تداوم روند رو به رشد و افزایش سود است.

زقیام : شرکت کشت و دام قیام اصفهان اعلام کرد که در مزایده فروش گاوداری صنعتی شیری به دلیل عدم‌متقاضی در مزایده، نتیجه‌‌‌ای حاصل نشد.

توریل : شرکت توکا ریل از برگزاری مزایده فروش دو واحد آپارتمان اداری واقع در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا خبر داد.

منبع: دنیای‌اقتصاد

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرش

    ذوب و فولاد خوب میره بالا

  • ناشناس

    مطمعن باشیدتاموقه ای دولت دستش توجیب بازار بورس هیچی نمیره بالا همش ضررهست