کد مطلب: ۳۹۹۷۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات جدید از پرونده شبنم نعمت‌زاده / نگرانی سهام‌داران یک شرکت دارویی بابت توقیف اموال

جزئیات جدید از پرونده شبنم نعمت‌زاده / نگرانی سهام‌داران یک شرکت دارویی بابت توقیف اموال

دادگاه شبنم نعمت‌زاده فردا برگزار می‌شود و سهام‌داران شرکت دارویی فارابی نسبت به توقیف اموال وی نگران هستند که بر اساس اطلاعیه این شرکت احتمال حکم رد مال و خسارت تاخیر تادیه از تاریخ سررسید چک قابل مطالبه، وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک هفته پیش قوه قضاییه خبر بازداشت شبنم نعمت‌زاده، دختر وزیر پیشین صمت را منتشر کرد که بر این اساس برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل و روانه زندان شد.

انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع از جمله اتهامات در پرونده نعمت‌زاده است.

قاضی مسعودی‌مقام یکشنبه هفته گذشته زمان دادگاه و محاکمه نعمت‌زاده را روز دوشنبه 25 شهریور ماه اعلام کرد.

شرکت داروسازی فارابی در گزارشی به استناد ماده 17 مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس و اوراق بهادار تهران و افزایش بیش از پنج درصدی قیمت سهام این شرکت، پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، به سوال‌های سهام‌داران خود پاسخ داده است.

در یکی از این سوالات مطرح‌شده به موضوع دادگاه شبنم نعمت‌زاده پرداخته شده که به نظر می‌رسد سهام‌داران نسبت به دارایی‌های شرکت نگران هستند. سوال این است که «در جلسه دادگاه روز دوشنبه مورخ 25 شهریور سال جاری مربوط به پرونده مطالبات از شرکت دارویی رسا و خانم شبنم نعمت‌زاده، بحث رد مال متهم نیز مطرح است؟ در صورت مطرح شدن، آیا به این حکم جریمه تاخیر در بازپرداخت بدهی هم مطرح است؟»

شرکت نیز این‌گونه پاسخ داده و در کدال منتشر کرده است: «با توجه به عنوان اتهام در صورت صدور حکم محکومیت، حکم رد مال نیز صادر خواهد شد و با توجه به مقررات قانونی خسارت تاخیر تادیه از تاریخ سررسید چک قابل مطالبه است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.