کد مطلب: ۴۹۸۰۲۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران خبر داد:

جزئیات طرح آب رایگان مشترکان کم‌مصرف

جزئیات طرح آب رایگان مشترکان کم‌مصرف

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص آخرین جزئیات طرح رایگان آب مشترکان کم‌مصرف توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا آب مشترکان کم‌مصرف از اول دی ماه رایگان می‌شود یا خیر؟ گفت: در حال حاضر چنین موضوعی در دستور کار نیست و ابلاغیه‌ای در این خصوص به ما اعلام نشده است.

او ادامه داد: در این خصوص طرحی را آماده کرده‌ایم که در هیأت دولت تصویب خواهد شد و همین امسال آن را اجرایی می‌کنیم. بر این اساس گروهی از مشترکان کم‌مصرف آب مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: در استان تهران ۶۰ درصد مشترکان زیر الگو، ۲۰ درصد مشترکان در حد نرمال و کمی بیشتر و ۱۵ درصد مشترکان در دسته پرمصرف‌ها و ۵ درصد هم در دسته مشترکان بسیار پرمصرف قرار دارند.

بختیاری افزود: در صورت تحقق طرح رایگان شدن هزینه آب برای کم‌مصرف‌ها در تهران، ۶۰ درصد مشترکان در این استان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آب مجانی استفاده خواهند کرد.

گفتنی است، به تازگی حسن روحانی رئیس‌جمهور از رایگان شدن آب‌‌بهای ۳۰ درصد مشترکان آب از اول دی ماه خبر داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد رضا

    خدا آخر و عاقبت کار ملت را به خیر کند. دولتی که شش ماه بیشتر فرصت ندارد دارد تصمیماتی می گیرد که هزینه های آن بر دوش دولت بعدی خواهد افتاد. پس این چند سال کجا بودید که همه ی تکالیف تان را می خواهید در شب امتحان انجام دهید!

  • کاشفی

    به خدا دروغ می‌گویند رایگان کردند
    الان برای من قبض آب آمده برای ۵۵روز ۲۰ متر مکعب مصرف کردم و برا همین مصرف مبلغ۱۶۰۰۰تومان برام قبض صادر کردند
    هیچ بدهی هم نداشتم