کد مطلب: ۶۳۸۳۷۲

جزئیات عیدی رئیس جمهور به کسانی که سهام عدالت ندارند

جزئیات عیدی رئیس جمهور به کسانی که سهام عدالت ندارند

سازمان برنامه بودجه از تخصیص مبلغ ۱۵۰ هزار تومان عیدی رییس جمهوری به هر نفر خبر داد که این عیدی متعلق به کسانی است که سهام عدالت ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخرین هفته اسفندماه سال ۱۴۰۰ سود سهام عدالت توسط بانک‌ها مختلف به حساب سهامداران واریز شد که مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۹ شرکت سرمایه پذیر بود.

روز گذشته نیز اعلام شد که با دستور رییس جمهوری یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به ازای هر نفر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این افراد غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند.

با توجه به اینکه این رقم به حساب همه سرپرستان خانوار واریز نشده است؛ «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توضیحی اعلام کرد: ۶۰ میلیون نفر در کشور یارانه معیشتی دریافت می‌کنند که بخشی از آنها دارای سهام عدالت هستند و در روزهای اخیر سود خود را دریافت کردند.

۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند
وی با بیان اینکه بخشی از این افراد دارای سهام عدالت نیستند افزود: ۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و به همین دلیل رییس جمهوری عیدی در نظر گرفت تا به حساب این افراد واریز شود.

عبدالملکی اظهار کرد: در یک خانواده، بخشی از اعضا عیدی را دریافت نکرده‌اند که به این معناست که سود سهام عدالت به حساب آنها واریز شده است.

عیدی رییس جمهوری شامگاه ۲۵ اسفندماه به حساب سرپرست خانوار به ازای هر فردی که سود سهام عدالت نداشته، واریز شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام من و پسرم سهام عدالت نداریم پس چرا به ما واریزی اسفند ماه نشد حتی ۲۲بهمن هم واریزی نداشتیم

  • ناشناس

    باسلام چرا دولت هیچ کمکی به ادمهای بیچاره نمیکنه اینجانب به علت فقرزیاد دارای 3فرزند کوچک هستم واقعاوضع مالی خوبی ندارم خانه ندارم بیکارهستم اگر واقعاادم خیری هست کمکم کنه

  • رضاملایی

    سلام من سهام عدالت ثبت نام نشدم اخه این واقعااسمش عدالته که یکی چنددفعه میگیره یکی یکدفعه یکی مثل من اصلانداشته ونداره خوبه اسمس سهام عدالته عدااالت

    • ناشناس

      ما هم نداریم این سهام بی عدالتی

  • رضاملایی

    پس ماکی میتوانیم سهام عدالت ثبت نام کنیم این عدالته ماسهام نداشته باشیم چه برسه بسودش

  • رضاملایی

    من سهام عدالت ندارم چکارکنم

  • ناشناس

    سلام من سهام ندارم همسرم فوت کرد خدابیامرز سهام دار اماسود واریز نکرند من سهتا بچه دارم زندگیم به سختی میگزر کجا باید برم موشگلم حل کنن

  • ناشناس

    ماتاکی باید صبرکنیم که ثبت نام شویم برای سهام عدالت من سرپرست یک خانواده سه نفرکه با خودم چهارنفرهستیم الان شش ماه که بیکارهستم شما بگویدچکارکنم بااین حال که سی یکماه توجبهه ها بودم حال باید شرمنده خانواده خودباشم دردم را به کی باید بگم که چهارماهه بچهای من رنگ گوشت ومرغ را ندیدن

  • ناشناس

    ممنون ازخانواده مایک ازبچه هام برگسهام عدالت ندارد وبه اونم 150تومان عید دادن

  • ناشناس

    این همه اختلاس ملیارد دلار ی میشه ماباید منتظر سهام عدالت باشیم اونم نمیدن این عدالت نیست اسمشو عوض کنید

  • ناشناس

    سهام ندارند دوقلو هستن خرج زندگی خیلی سخت کار گر ساده هستم هیچ درامدی ندارم بفکر ما باشد خیلی تشکرم از ریس جمهور

  • هوشنگ آرایش

    سلام بنده حقیر سهام عدالت ندارم