کد مطلب: ۵۶۱۶۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اطلاعیه جدید درباره وام بازنشستگی / ثبت‌نام برای همه تهرانی‌ها امکان‌پذیر شد

اطلاعیه جدید درباره وام بازنشستگی / ثبت‌نام برای همه تهرانی‌ها امکان‌پذیر شد

درحالی که پیش از این اعلام شده بود بازنشستگان تامین اجتماعی پیش از ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی باید حتما کارت عضویت کانون بازنشستگی را داشته باشند اما اکنون این الزام برداشته و توضیح جدیدی اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از سه میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در بهترین حالت حدود ۴۰۰ هزار نفر در نهایت مشمول وام هفت میلیون تومانی خواهند شد. این وام قرض‌الحسنه است و مبلغ اقساط ماهانه آن هم حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌شود. در این شرایط نهاد تصمیم‌گیر شرایطی را برای متقاضیان اعلام کرده بود که جزئیات آن را در گزارش شرایط وام بازنشستگان می‌توانید بخوانید.

اما یکی از این شرایط داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تهران بود. درحالی که پیش از این اعلام شده بود بازنشستگان تامین اجتماعی پیش از ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگی باید حتما کارت عضویت کانون بازنشستگی را داشته باشند اما اکنون این الزام برداشته و توضیح جدیدی اعلام شده است.

در سایت کانون بازنشستگی اطلاعیه جدیدی قرار گرفته که در آن نوشته شده است: «توجه:بعلت ازدحام جمعیت مقابل درب کانون وپیشگیری از بروز بیماری کرونا در جهت رفاه حال اندسته از بازنشستگانی که کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران را ندارد برای ثبت نام وام نیازی به کارت عضویت نمی باشد و بازنشستگان محترم می توانند در ردیف شماره عضویت ۵ بار عدد صفر را وارد نمایند و در ردیف تاریخ اعتبار ۱۴۰۰۱۲۰۱ را وارد نمایند.دقت نمایید این مطلب صرفا مخصوص بازنشستگان شهر تهران می باشد و بازنشستگان شعبات دیگر تامین اجتماعی سایر شهرستان های استان تهران مانند شمیران.شهر ری قرچک و ….. همچنین سایر استان های کشور مانند البرز.قزوین و … در صورت ثبت نام درخواست انها ابطال و ترتیب اثر داده نخواهد شد و کانون بازنشستگان شهرستان تهران مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.»

متقاضیان برای ثبت نام این وام می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مراد دائمی

    سلام بند مستمر بگیر تامین اجتمای باسی سال سابقه در شعبه پنج تهران درخاست وام هر چقدر که قانون است دست شما درد نکند تشکر وقدر دانی میکنم موفق باشید

  • ناشناس

    مگر‌بازنشستگان‌تهرانی‌تواین‌مملکت‌زندگی‌میکنند
    که‌هربرنامه‌ای‌میشه‌فقط‌براتهرانی‌هاست‌وام‌وامتیاز‌ان‌مال‌تهرانیا
    پس‌استانهای‌دیگه‌تواین‌مملکت‌زندگی‌نمیکنند‌تااینجا‌هم‌
    باید‌تبعیض‌ببینیم‌جمع‌کنید‌این‌دکان‌بی‌عدالتی‌را
    دلتون‌میخواهد‌دوباره‌بیایم‌توخیابانها‌واعتراض‌کنیم‌
    اگروامی‌هست‌مال‌همه‌ایرانه‌نه‌تهران

    • ناشناس

      شما چه ساده ای ترفندشونه دارن صابش میدن تا سک سال دیگه زنده بمونید .

    • ناشناس

      بکی پیدا بشه از صفر تا صد این صحبت های مربود به این وام را از اول تا به امروز بررسی کنه ببینه چند هزار کلمه براش صحبت شده و از کی و نتیجش چی شده .

  • خسرو

    سلام،
    لطفا در مورد بازنشستگانی که از بانکهای غیر رفاه حقوق میگیرند و شامل پرداخت وام نمیگردند هم اطلاع رسانی فرمایید.
    یکی از شرایط وام الزام به حقوق بگیر بودن از بانک رفاه است.
    تشکر

  • ناشناس

    خیر

  • ناشناس

    اش شوله قلمکاری براتون پختن که بجز سوختن جیگرتون فکر نمیکنم چیزی از توش در بیاد . میگی نه حالا بشین تماشا کن ببین چه حوری تا سال ۱۴۰۱ طولش میدن .

  • حسین

    سلام و وقت بخیر
    اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم و حقوق خود را از بانک تجارت دریافت میکنم
    ولی یه حساب دیگر در بانک رفاه دارم که هزینه درمان واریز میشود اینجانب برای دریافت وام باید چکار کنم
    با تشکر از راهنمایی شما

  • علی

    با سلام خدمت شما عزیزان زحمت کش تجارت نیوز خواهش برای ما که در شهرستانها هستیم زحمت بکشید ی خبر تهیه کنید ما چطور باید ثبت نام کنیم اینجا میگن خبری نیست . با تشکر

  • زن بی سرپرست

    با سلام خدمت شما عزیزان زحمت کش تجارت نیوز خواهش برای ما که در شهرستانها هستیم زحمت بکشید ی خبر تهیه کنید ما چطور باید ثبت نام کنیم اینجا میگن خبری نیست . با تشکر

  • ناشناس

    چند روز قبل از واریز وام پیامک میاد آ یا در ماه شهریورواریز میشه

  • ناشناس

    سگ تو اعتقادات کسانی که به بازنشستگان قول دروغ میدهند