کد مطلب: ۴۸۰۱۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

در جلسه مدیران کارگزاری‌ها با رئیس جمهور چه گذشت؟

در جلسه مدیران کارگزاری‌ها با رئیس جمهور چه گذشت؟

جلسه مهم دولت با موضوع مراقبت و بهبود زیرساخت نرم‌افزارهای بورسی با حضور مدیران کارگزاری‌ها و سازمان بورس در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دولت امروز جلسه‌ای را با موضوع مراقبت از اطلاعات و زیرساخت نرم‌افزاری شرکت‌های بورسی با حضور مدیران کارگزاری‌های بانکی و غیربانکی و همچنین مدیرانی از سازمان بورس برگزار کرده است.

فوآد غلام‌نژاد، یکی از مسئولین کارگزاری مبین سرمایه که در این جلسه حضور داشت در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: جلسه امروز با موضوع امنیت کارگزاری‌ها و همچنین ورود و بهبود شبکه‌های داخلی کارگزاری‌ها برگزار شد، همچنین یک‌سری دستور العمل از سوی افتا (مرکز مدیرت راهبردی وابسته به دولت) به کارگزاری‌ها ابلاغ شد و کارگزاری‌ها موظف به رعایت این موارد شدند.

این کارشناس در رابطه با مکنا (مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه) افزود: در سال‌های گذشته حملاتی به سرورهای برخی کارگزاری‌ها شده بود و به همین خاطر مکنا با جدیت کارگزاری‌ها را به رعایت کردن دستور العمل‌های امنیتی موظف کرده است.

همچنین او در رابطه با اختلال در سامانه معاملاتی برخی کارگزاری‌ها در چند ماه اخیر گفت: موضوع این جلسه اختلال در سامانه معاملاتی نبود فقط در رابطه با امنیت کارگزاری‌ها توصیه‌هایی شد، اما اختلال در کارگزای‌ها بیشتر مربوط به اختلال شرکت نرم‌افزاری خدمات دهنده به کارگزاری‌ها است.

در چند ماه گذشته شکایات زیادی از سوی کاربران برخی کارگزاری‌ها در خصوص اختلال در سامانه معاملاتی داشتیم، اما این موضوع در این جلسه پیگیری نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا مطلبی پاقلعه

    میخواستین تو این جلسه چی بگذره؟ یه جلسه اوایل سال گذاشتن جهت تقویت زیرساختها برای ورود مردم به بورس. حالا هم یه جلسه گذاشتن جهت تقویت زیرساختها برای فرار مردم از بورس.

  • ناشناس

    اتفاقا دوباره میخان سهم ها رو جارو کنن، رفتن با کارگزاری ها برا هنگی دوباره هماهنگ کنن، این خط و این نشان

  • ناشناس

    واقعا که خنده داره ،مثل چه ربطی به بازار بورس داشت،

  • ناشناس

    ایشالا تا پایان مهر بورس صعودی میشه‌.اگه نشد تا پایان آبان ولی اگه کندوان برف بیاد دیگه هزارو چهارصد قول میدن درست بشه‌…

  • ناشناس

    مطمئنا برا اینجور چیزا رئیس جمهور جلسه نمی ره حتما چیز دیگه ای پشت پرده است

    • محمود

      دقیقا درسته دستورات لازم برای منفی نگه داشتن بازار رو دادن من خودم در پیش گشایش امروز دارا یکم پیشنهاد سقف خرید رو زدم ولی اصلا نمایش داده نشد.

  • حسین

    روحانی خبر خوبش اینا بود وای به روزی که خبر بد بده…

  • 111

    وقتی که میخواستن سرمایه مردم رو بکشن تو بورس میگفتن:ای شنبه مثبت.یکشنبه مثبت.دوشنبه مثبت.سه شنبه مثبت.چهارشنبه مثبت.برتو سلام.بر تو درود.حالا که دیکه سرمایه خیلی ها رو مثل کره روی اتیش ابش کردن میگن:ای شنبه مثبت.یکشنبه منفی.دوشنبه منفی.سه شنبه منفی.چهارشنبه منفی ده دقیقه اخرش مثبت.من یقره فاتحه الصلوات

  • ناشناس

    بیچاره شدیم

  • ناشناس

    یعنی این که منفی بودن بازار براشون مهم نیست.یک کلمه نخواستن در این مورد صحبت کنن

  • ناشناس

    راستی کسری بودجه تون از بورس تامین شد.ولی بدونید تو این شرایط تحریم،بازهم گذر پوست به دباغ خونه می افته