کد مطلب: ۷۹۷۱۵۷

حملات توپخانه‌ای متقابل ارمنستان و آذربایجان/ تعداد کشته‌ها به چند نفر رسید؟

حملات توپخانه‌ای متقابل ارمنستان و آذربایجان/ تعداد کشته‌ها به چند نفر رسید؟

در درگیری امروز نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، چهار نفر از نیروهای ارمنی و سه نفر از نیروهای آذری کشته شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نیروهای مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان عصر امروز سه‌شنبه مواضع یکدیگر را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند که در نتیجه آن، چند نفر از نیروهای دو طرف کشته و یا زخمی شدند.

وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۶:۰۰ روز سه شنبه به وقت محلی، نیروهای جمهوری آذربایجان به سوی سربازان ارمنی که در حوالی روستای «تیغ» در حال انجام کارهای مهندسی بودند تیراندازی کردند که در نتیجه آن سه نفر از ارمنی‌ها کشته و چند نفر زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای ارمنستان نیز در اقدامی تلافی جویانه، مواضع نیروهای مرزی طرف مقابل را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از طرفی، رسانه‌های ارمنی اعلام کردند که در جریان این درگیری مرزی، آرمن گیوزالیان فرمانده سپاه ویژه ارتش ارمنستان زخمی شده است.

همزمان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های ناشی از اقدامات تحریک‌آمیز ارمنستان ادامه دارد و در نتیجه اقدامات لازم توسط یگان‌های ما، خسارات زیادی به طرف مقابل وارد شده است.

کشته شدن ۴ سرباز ارمنستان و ۳ سرباز جمهوری آذربایجان

در درگیری‌های روز سه شنبه نیروهای مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان، چهار نفر از نیروهای ارمنی و سه نفر از نیروهای آذری کشته شدند.

وزارت دفاع ارمنستان افزود: نیروهای ما نیز به این حملات پاسخ دادند و به سربازان جمهوری آذربایجان آسیب جانی وارد کردند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز اعلام کرد که در پی وقوع درگیری در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان، سه سرباز ارتش جمهوری آذربایجان کشته شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است که سربازان ارمنی مستقر در شهرک دیغ در استان گوروس، مواضع آذربایجان در مسیر لاچین را هدف تیراندازی قرار دادند.

در این بیانیه تصریح شده است که بر اثر تیراندازی نیروی‌های ارتش ارمنستان، سه نظامی آذربایجانی کشته شدند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان تأکید کرد که ارتش به این حملات پاسخ متقابل داده و ارتش ارمنستان متحمل خسارات قابل توجهی شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.