کد مطلب: ۵۴۹۸۲۱

جلوگیری از کلاهبرداری سازمان یافته در بورس/ جوابیه ستاد قاضی‌زاده به بانک صادرات

جلوگیری از کلاهبرداری سازمان یافته در بورس/ جوابیه ستاد قاضی‌زاده به بانک صادرات

ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جوابیه‌ای به بانک صادرات نوشت: در دولت «سلام» اجازه نخواهیم داد از اعتماد مردم سوءاستفاده و کسری بودجه با برداشت کلاهبردانه از جیب مردم جبران شود و نظام استضعافگر بانکداری را به نفع مردم اصلاح خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جوابیه ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی آمده است: «اقبال مردم به بورس و رشد بازار سرمایه در سال ۱۳۹۹،نظام بانکی را از خطر ورشکستگی نجات داد، اما بانک‌ها به جای آنکه از ولی نعمت‌های خود سپاسگذار باشند دارایی خود را در اوج فروخته و سهامداران را به حال خود رها کردند.

بانک صادرات در سال ۱۳۹۹از اول فروردین تا پایان دی ۱۳ هزارو ۷۹۵ میلیارد تومان فروش و ۴ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان خرید داشته است که ۹ هزار و ۴۲۳ میلیارد تومان توسط این بانک در این مدت از بازار سرمایه خارج شده است.

پیگیری قضایی و جدیت دکتر قاضی‌زاده هاشمی سبب شده این بانک بخشی از این منابع را در ماه‌های اخیر وارد بازار کند.

دولت آقای روحانی با یک نوع کلاهبرداری سازمان یافته فرش قرمز برای ورود مردم به بورس پهن کرد و حقوقی‌های دولتی در اوج شاخص بورس هزاران میلیارد تومان سهام به مردم تازه وارد فروختند که بسیاری از آنها ۷۰ درصد از دارایی خود را از دست داده‌اند.

در دولت سلام اجازه نخواهیم داد از اعتماد مردم سوءاستفاده و کسری بودجه با برداشت کلاهبردانه از جیب مردم جبران شود و نظام استضعافگر بانکداری را به نفع مردم اصلاح خواهیم کرد؛ ان‌شاءالله»

منبع: ایسنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Hasan

    خدایا…خودت روحانی.. دژپسند…همتی را بسزای اعمالشان برسون
    …8ماه ریزش…70%ضرر ملت مظلوم

    • ناشناس

      الهی امین

  • ناشناس

    حرف حساب

  • ناشناس

    اگر این صحبت ها واقعیت دارد ….. چرا همین الان حقوقی هایی که تخلف کردند رو بازداشت نمی کنید؟؟!! البته باید علنی اعلام بشه…. چرا مسیولینی که تخلف کردن رو محاکمه نمی کنید ؟؟ اگر به این سوالات در رسانه عمومی جواب دادین …. میشه گفت که دولت سلام پیگیر حقوق سهامداران خرد خواهد بود…. وگرنه شعار انتخاباتی زیاد شنیدیم

  • ناشناس

    برو بابا.شما همتون مثل همید.بعد انتخابات هزارتا بهانه دارین.مگه همین روحانی نبود میگفت چنان رونق اقتصادی ایجاد میکنم.

  • شمس یاوری ساوجی

    با مجموعه ی حرف های این هفت کاندید میشود ایرانی آباد وآزاد داشت پس بهترین راهکار این هست که هر هفت نفر را در امورات ریاست جمهوری دخالت دهیم مثلن ،یکی رئیس دفتر ،یکی معاون اجرایی ،یکی معاون اجتماعی ،یکی معاون هم آهنگ کننده ،یکی جانشین، یکی معاون اقتصادی وووو

  • ناشناس

    نظرات بنده رو کلا بی خیال شدین دیگه

  • محمد

    از بانک صادرات متنفر شدم وقتی از کنارش رد میشم یاد بورس می افتم

    • ناشناس

      سلام دوست عزیز اینقدرخوش باورنباش وقتی من اولین طورراحت هرچی هرچی میگه باورمبکنیم این افراد هرچی می خوان به سرمون میارن حداقل خودت آگه نمیتونی از مراجع مطمئن تحقیق کن بعد اگه درست بودمتنفربشوازشخص سازمان ویاهر…..همه ستاره عزیز شعار انتخاباتی

  • یار

    بورس مردم رو بخاک سیاه نشوند همه شما کاندیدا ها که نماینده مجلس ونماینده دولت بودید نشستید و فقط نگاه کردیدحالا چی میگید………..

  • ناشناس

    قاضی زاده هم هرروزچرت میگه

  • ناشناس

    شما که در مجلس از اختیار کافی جهت اصلاح و جبران زیان بورس برخورداری، پس چرا حق مردم را برنمی گردانی