کد مطلب: ۶۱۴۰۱۱

آخرین جزئیات حادثه امروز بوئینگ کاسپین در فرودگاه اصفهان

آخرین جزئیات حادثه امروز بوئینگ کاسپین در فرودگاه اصفهان

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه بعدازظهر امروز بوئینگ کاسپین هنگام نشستن در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نقص فنی شد، گفت:‌ در این حادثه هواپیما به زمین نشست و همه سرنشینان هواپیما در سلامت هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا جعفرزاده درباره آخرین جزئیات بروز نقص فنی در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مسیر مشهد - اصفهان که در فرودگاه اصفهان دچار حادثه شد، توضیح داد: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر مشهد - اصفهان هنگام نشستن در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نقص فنی در یکی از ارابه‌های فرود شد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۷:۰۷ امروز رخ داد و همه ۱۱۹ سرنشین هواپیما به کمک عوامل مستقر در فرودگاه از هواپیما تخلیه شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: بر اثر این حادثه این هواپیما هم از باند خارج شد، اما خوشبختانه به مسافران آسیبی وارد نشد؛ طبق گزارش اولیه که به دست سازمان هواپیمایی رسیده، یکی از مسافران هنگام خروج از هواپیما دچار آسیب جزئی شده است.

جعفرزاده گفت: تیم بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی چگونگی بروز اشکال در هواپیمای مذکور به اصفهان اعزام شده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.
    خدا را شکر که تلفات انسانی نشده. ای کاش علت دقیق شفافسازی و معالجه شود که دیگر شاهد چنین بد خاطره نباشیم.

  • سمییه

    از وقتی خلبان های باسابقه کاسپین بازنشسته شده اند اتفاقات زیاد شده پارسال هواپیمایی ماهشد از باند خارج شد نتیجه استخدام با پارتی از خلبان تا مهماندار ما را سال ۹۰بیکار کردند به بهانه ورود هواپیمایی جدید بعد مهماندار جدید بر داشتند خدا ازشون نگذره که مسیر زندگیمون عوض کردن