کد مطلب: ۶۱۵۹۶۷

انقلاب پول

انقلاب پول

کیف پول الکترونیکی، اپلیکیشن پرداخت، نئوبانک و… واژهایی هستند که خبراز دنیای جدید پول داده و از روزهای وداع با اسکناس را خبر می دهند.

نهادهای پولی مالی برای ادامه بقای خود باید مسیرهمسویی با تغییرات را در سایه تکنولوژی و دیجتالی شدن پیش گیرند.

نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از مسیرهای آسان و جذاب برای رسیدن به این تغییرات و اهداف به شمار می رود که تمامی ایده ها، محصولات و خدمات را یکجا جمع آوری و معرفی می کند. در این رویداد بزرگ فناوری کشور بیش از ۹۰ نخبه از حوزه بانکداری، بیمه، فناوری، امنیت سایبر و.. گرد هم آمده تا این مسیر را شفاف سازی کرده و آینده نوآورانه را برای خلق محصولات جدید پولی و مالی آماده سازند. از این رو است که فعالان در بخش فناوری های نوین مالی در تراکنش هفتم خواهان گفت و گو و تبادل نظر با نخبگان و سرمایه گذارن برای تدوین مدل، قوانین و خدمات صحیح و کارآمد در حوزه مالی و پولی در صنعت بانکداری هستند تا این مهم در ادامه مسیر خود منجر به افزایش امکان ارائه خدمات به مشتریان شود.

در این نمایشگاه تلاش شده تا بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … برپا شده و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی بتوانند تبادل اندیشه و همفکری داشته باشند.

4 7

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter پخش خواهد شد.

. به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر مراجعه کنند..

fabanews.com

https://itefaba.com/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.