خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۰۷۵۳

حسینیه اعظم زنجان؛ میزبان گردشگران نوروزی ‌

حسینیه اعظم زنجان؛ میزبان گردشگران نوروزی ‌

‌مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان، از میزبانی این مسجد در ایام نوروز سال 97 خبر داد و گفت: از دوم فروردین‌ماه حسینیه اعظم زنجان در حوزه گردشگری مذهبی فعال خواهد بود.

‌مجتبی شهامی اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان میزبان ویژه‌برنامه تحویل سال 97 خواهد بود، این مراسم روز سه‌شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: زمان برگزاری ویژه‌برنامه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان ساعت 18.45 خواهد بود، قرائت دعای توسل، مناجات و قرائت دعای تحویل سال از جمله برنامه‌های تحویل سال این مرکز است.

شهامی تصریح کرد: حسینیه اعظم زنجان در ایام نوروز یکی از مقاصد کردشگری استان محسوب می‌شود که در این راستا برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 7 هزار نفر از حسینیه اعظم زنجان بازدید کرده‌اند که برنامه گردشگری از این مرکز فرهنگی و مذهبی از دوم فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

شهامی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، غرفه صنایع‌دستی استان و بخش کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در حوزه گردشگری خواهد بود که با حضور 25 خادم در این مرکز جهت خدمت رسانی به گردشگران فعال خواهد بود.

وی یادآور شد: حسینیه اعظم زنجان در طول ایام نوروز از گردشگران با اقلام فرهنگی پذیرایی خواهد کرد تا خاطره‌ای خوش و ماندگار از این مسجد داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.