کد مطلب: ۲۳۳۱۸۶

حضور بانک صادرات ایران در «فاینکس ٢٠١٨»

حضور بانک صادرات ایران در «فاینکس ٢٠١٨»

بانک صادرات ایران، با رویکرد ارائه برنامه‌های آتی، تشریح اهداف و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جدید ایجادشده در دوران پسابرجام به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس٢٠١٨) شرکت کرده است.

بانک صادرات ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ٢٠١٨) حاضر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با رویکرد ارائه برنامه‌های آتی، تشریح اهداف و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جدید ایجادشده در دوران پسابرجام به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس٢٠١٨) شرکت کرده است.

بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران با ٦٦ سال سابقه در ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی، بزرگترین بانک خصوصی حاضر در بازار سرمایه به شمار می‌آید که با بازگشایی مجدد نماد، از فرصت جدید برای بهره بردن از فضای ارتباطی نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه استفاده خواهد کرد.

حضور شرکت‌ها، واحدها و کارشناسان بخش های مختلف این بانک در نمایشگاه مذکور، امکان بهره‌برداری از این فرصت و در عین حال پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و فعالان اقتصادی را به وجود خواهد آورد.

از جمله شرکت‌های زیر مجموعه بانک در این نمایشگاه می توان به «تامین سرمایه سپهر»، «کارگزاری بانک صادرات»، «گروه مالی سپهر صادرات» و «مبنا کارت آریا» اشاره کرد که هر یک با در اختیار داشتن باجه‌ای اختصاصی در غرفه بانک صادرات ایران، خدمات خود را به مشتریان، فعالان اقتصادی، سهامداران و هموطنان گرامی ارائه خواهند کرد.

همچنین کارشناسان این بانک با توجه به پتانسیل‌های این نمایشگاه از حوزه‌های مختلف از جمله؛ حوزه مدیریت، بازاریابی، سرمایه‌گذاری، اعتبارات، خارجه ،خدمات نوین بانکی، سهامداران و روابط عمومی حضور خواهند داشت و به سوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ خواهند داد.

غرفه بانک صادرات ایران از روز ٢٧ تا ٣٠ فروردین ماه سال جاری در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ٢٠١٨) در سالن اصلی خلیج‌فارس، نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن ١١، پذیرای فعالان اقتصادی، مشتریان و هموطنان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.