کد مطلب: ۵۲۳۲۲۰

رییس سازمان برنامه و بودجه:

می‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد

می‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در پیام نوروزی خود نوشت: می‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت ضمن تبریک و تهنیت ایام نوروز و آرزوی سالی توام با سلامتی و سعادتمندی برای تمامی هموطنان یادآور شد: که سال ۱۳۹۹ با وجود آثار ناشی از کرونا و تحریم اقتصادی، سالی پر از مصائب و سختی فراوان برای مردم بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ارزش خدمات مسوولان کشور به میزان اثربخشی آنها و کاهش آلام مردم است؛ از پشتیبانی مالی از وزارت بهداشت و صدور مجوز استخدام ۵۳ هزار نفر برای تقویت کادر بهداشت و درمان و ترمیم حقوق آنان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تادیه مطالبات ایثارگران به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم؛ سخن گفت.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در چند ماهه اول سال ۱۴۰۰ همچنان خدمتگذار مردم خواهد بود؛ گفت: می‌رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان؛ دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابوالحسن

    زیاد کوشش نکن دم آخر اذیت نشی حرفی هم نزن فقط زودتر برین

  • ناشناس

    عزیز جان قطار سالهاست از ریل خارج شده کجا کاری

  • بشیر

    کاش درذهن شما جاگیرمیشد که مردم هم درد رامی دانند وهم درمان را مملکت به خدمات امثال سمادوچهره زیاددارد که انشالله هدایت شوید به راه صداقت

  • ناشناس

    حمایت این روزهای حقوقی ها در بورس خبر از تقویت نمادهایی میده که در سهام عدالت معامله میشن یعنی نمادهای استانی که فکر میکنم به زودی احتمال داره خرید و فروش سهام عدالت هم از سر گرفته بشه