کد مطلب: ۵۷۸۴۱۲

۱۰۰۰ خانه خالی در اختیار یک بانک؟ + توضیح بانک ملت

۱۰۰۰ خانه خالی در اختیار یک بانک؟ + توضیح بانک ملت

بانک ملت مطلب بیان شده از سوی کارشناس برنامه تلویزیونی جهان آرا مبنی بر مالکیت ۱۰۰۰ خانه خالی را تکذیب و توضیحاتی را برای آگاهی مخاطبان ارایه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،روابط عمومی بانک ملت توضیح داده است:

«تعداد خانه های خالی در تملک بانک ملت ۲۳۶ باب/دستگاه است که این تملک علی رغم میل باطنی بانک، تماما قهری و ناشی از فرآیند وصول مطالبات و صیانت از سرمایه بانک و منافع سپرده گذاران بوده است و طبیعتاً بانک، پول و سرمایه ای برای خرید آنها صرف نکرده و منفعتی از این حیث قابل تصور نیست.

همچنین براساس دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مولد سازی این دارایی ها، موضوع واگذاری و فروش این املاک در دستور کار بانک قرار دارد و تاکنون برای املاک مورد نظر چندین نوبت، مزایده برگزار شده است. این در حالی است که مسیر و راهکار اقاله (بازگشت ملک به وثیقه گذار در قبال پرداخت و تسویه بدهی ها) همواره فراهم و مورد استقبال بانک بوده و در جریان است.»

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یکی از بانک هایی هست که مردم رو بیچاره کرده در تمام اقتصاد..در مسکن در بورس در بازار سکه و ارز….خواهشا از آقای ریسی خواهش میکنیم مدیر عامل بانک ها رو بازخواست کنه و…عامل افزایش قیمت مسکن بانکها هستند…با پول مردم خونه میسازن و چند برابر قیمت به خود مردم میفروشن…

    • ناشناس

      چرت نگو
      بهترین بانک همین ملته

    • سعید

      دقیقا درست میفرمایید،مخصوصا در مورد بورس که ببینید چه کردن با سهام این بانک،بابت دستکاری قیمتی روی تابلو در نماد این بانک(البته مشابه این بانک چند شرکت دیگه هم در بورس هست با رفتار مشابه) چه بسیار هموطن هایی که زندگی و داراییشون بر باد رفته،بعضی وقت ها واقعا ادم احساس میکنه عده ای وظیفشون ایجاد نارضایتی در مردم هست به هر شکل ممکن.
      آخه

  • ناشناس

    برید آمار خونه های کارکنان بانک ملت بو دربیاین زیر۳تا خونه محاله داشته باشن هرکدام هم ندارن بجاش سوله یا باغ یا چیزای دیگه دارن. اینجور خونه ها رو هم در نهایت واگذار میکنن به کارمندانشون با اقساط ۲۰ساله.

  • ناشناس

    چه ربطی به اقای رئیسی دارد بانک خصوصی است و کمیته امداد نیست وباید سود محور باشد ربطی هم به دولت و بیت المال ندارد . سهامدار بانک

    • ناشناس

      دقیقا” . ایشالله دلار ۱۸۰ ت میشه و همه چی درست میشه.