خبر مهم:

کد مطلب: ۲۷۹۹۸۶

خدمات رسانه‌ای ویژه اخبار رسمی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۷

خدمات رسانه‌ای ویژه اخبار رسمی برای شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۷

اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی و خبرسازی دستاوردهای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 97، خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته است. این خدمات شامل تهیه و انتشار خبر در مجموعه‌ای از رسانه‌های مختلف کشور است.

الکامـپ، خبرسازترین رویداد صنعت IT کشور است. این رویداد امسال از 6 الی 9 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی، پوشش خبری و خبرسازی برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

در این راستا، اخبار رسمی از تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ 1397 دعوت می‌کند به غرفه اخبار رسمی مراجعه کنند و از خدمات اخبار رسمی به مناسبت نمایشگاه الکامپ بهره ببرند.

خدمات اخبار رسمی در این نمایشگاه شامل تهیه فیلم 3 دقیقه‌ای از کسب‌وکارها، انتشار فیلم در آپارات، تهیه محتوای خبری از فیلم تهیه‌شده و انتشار رایگان آن در اخبار رسمی، انتشار آنلاین محتوای خبری و فیلم ضبط‌شده در شبکه‌های اجتماعی (لینکدین، توییتر و…) اخبار رسمی و عکاسی از غرفه‌ها است. شایان ذکر است این خدمات که ارزشی معادل دو میلیون و پانصد هزار تومان دارند، به صورت رایگان به شرکت‌های حاضر در الکامپ ۱۳۹۷ ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور و استفاده از این خدمات می‌توانند به غرفه اخبار رسمی واقع در سالن 38، غرفه 405 مراجعه کرده و زمان مناسب خود برای فیلمبرداری را رزرو کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.