کد مطلب: ۲۷۵۵۹۶

معاون وزیر راه در نشست هماهنگی عملیات حج:

خدمات مناسب و در شان حجاج در پروازها و فرودگاه ها ارائه شود

خدمات مناسب و در شان حجاج در پروازها و فرودگاه ها ارائه شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست هماهنگی پروازهای حجاج خواستار ارائه خدمات در شان زائران بیت الله الحرام در پروازها و فرودگاه‌ها شد.

جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۳۹۷ با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان و مدیران سازمان، نمایندگان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، رئیس پلیس فرودگاه‌ها، معاون شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه حفاظت هواپیمایی، گذرنامه و سوخت گیری برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،علی عابدزاده در این جلسه از مسئولان ذی ربط در امر جابه جایی زائران حج تمتع ۱۳۹۷ خواستار شد به منظور جلوگیری از بروز هر نوع ناهماهنگی و به تناسب اهمیت بالای این سفر معنوی علی رغم تمامی کمبودها سرویس مناسب و در خور شان زائران عزیز ارائه شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: یقینا سازمان هواپیمایی کشوری با تمام توان در این ایام همراه و همگام نسبت به تسهیل عملیات حج از هیچ کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد کرد.

در ادامه مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری همزمانی پروازهای حج با پروازهای تابستانی را از دیگر علل حساس بودن این عملیات بر شمرد و گفت: حج تمتع امسال با پروازهای تابستانی مصادف است، بنابراین لازم است که فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر سرویس دهندگان مانند؛ پلیس فرودگاه‌ها، سپاه حفاظت هواپیمایی، واحد سوختگیری، هندلینگ و … تمامی مساعی خود را به صورت مضاعف در جهت خدمات رسانی به زائران به کار گیرند.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به امکانات فرودگاهی در راستای خدمات رسانی بهینه و به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی ترتیبی اتخاذ شود تا مراسم بدرقه زائران در محیطی خارج از فرودگاه صورت پذیرد.

دهقان تصریح کرد: همچنین با توجه به فشردگی پروازها و همزمانی با پروازهای تابستانی، زائران به موقع در محل فرودگاه حاضر شوند.

همچنین مقرر شد فرودگاه‌ها زیرساخت‌های فرودگاهی خود را را برای انجام هرچه بهتر عملیات حج آماده و جلسه‌ کمیته‌های تسهیلاتی ویژه پروازهای حج را با مشارکت همه ذی‌نفعان از جمله نمایندگان حج و زیارت در استان‌ها برگزار کنند.

منبع:سازمان هواپیمایی کشوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.