کد مطلب: ۵۶۳۴۵۸

روحانی:

اگر ترامپ نبود، مردم خدمات ۸ ساله دولت را می‌دیدند

اگر ترامپ نبود، مردم خدمات ۸ ساله دولت را می‌دیدند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدند، خدمات دولت در این هشت سال چقدر مهم بود، گفت: اگر تجلیل می‌کنم بحث شخص من نیست، بلکه بحث میلیون‌ها انسان هست که در این هشت سال تلاش کرده‌اند و این کارهای بزرگ در شرایط سخت تحریم انجام گرفته و می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی، در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: یکی از افتخارات این دولت تقویت حمل و نقل در کشور بوده و حمل و نقل یکی از ارکان پیشرفت کشور ور زندگی مردم است. در زمینه حمل و نقل‌های جاده‌ای و هوایی دریایی کارهای بزرگی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این دولت موفق بوده ۱٫۶ دهم برابر فعالیت بزرگراهی قبلی را افزایش دهد و این برای سلامتی مردم و صرفه‌جویی در سوخت و زمان مهم است،‌ افزود: این دولت در ریل هم حرکات شتابانی داشته است و یکی از این ایام به افتتاح پروژه‌های مهم ریلی اختصاص می‌یابد.

آبادی سواحل مکران، افتخار دولت است

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات این دولت آبادانی سواحل مکران است گفت: پروژه جاسک و آب شیرین‌کن انجام پذیرفت و این یکی از مسائل بسیار مهم بود. امروز ساحل مکران، آباد و آبادتر می‌شود و در روزهای آینده یک اسکله نفتی مهم و تاریخی افتتاح می‌شود تا از جاسک هم نفت ما صادر شود.

روحانی با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این هشت سال چقدر مهم بود، افزود: اگر تجلیل می‌کنم بحث شخص من نیست، بلکه بحث میلیون‌ها انسان است که در این هشت سال تلاش کرده‌اند و این کارهای بزرگ در این شرایط سخت تحریم انجام گرفته و می‌گیرد.

روحانی با بیان اینکه در زمینه ورزش یک حرکت خیلی خوب آغاز شده است، گفت: خانه ورزش روستایی در آغاز این دولت ۶۰۰ خانه بوده و امروز ۷۰ هزار خانه ورزش روستایی داریم. این به معنای عدالت ورزشی و توجه ویژه دولت به روستاهاست که تحول در روستاها از نظر آب و برق و راه و بهداشت و درمان و مسائل آموزشی و ورزشی و اتصال به اینترنت در این هشت سال با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

منبع: فارس

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

(عکس آرشیوی است.)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.