خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۱۵۲۰

خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف ۲ هفته آینده

خروج دولت ترامپ از کاخ سفید ظرف ۲ هفته آینده

با وجود تاکید رئیس‌جمهوری آمریکا روی این مساله که شکست انتخاباتی او حاصل تقلب آرای گسترده بوده و همچنین تلاش متحدان جمهوری‌خواه او برای ابطال نتایج در ایالت‌های کلیدی، دولت ترامپ خروج از کاخ سفید را ظرف دو هفته آتی آغاز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گزارش مجله نیوزویک، دونالد ترامپ عصر سه‌شنبه در پیامی ویدیویی به بسته اقتصادی که دوشنبه در کنگره به تصویب رسید، اعتراض کرده و گفت "شاید" دولت بعدی "دولت من باشد." او همچنین روز دوشنبه با جمعی از قانونگذاران جمهوری‌خواه که قصد دارند با آرای الکترال چندین ایالتی که به جو بایدن رسیده است مخالفت کنند، دیدار داشت. اما در داخل، کاخ سفید برای خروج این دولت آماده می‌شود.

شبکه سی‌بی‌اس نیوز چهارشنبه گزارش داد، کارکنان کاخ سفید ایمیلی از دفتر اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا دریافت کردند و طبق آن باید وسایلشان را جمع کرده و برای خروج از چهارم ژانویه آماده شوند. این ایمیل شامل فهرستی از کارهایی است که باید انجام شوند، مثل بازگرداندن هدایای ریاست جمهوری به اتاق یک، انتقال وسایل شخصی به منزل و تمیز کردن یخچال و مایکروفر.

در این ایمیل که همراه لیستی از کارهای لازم‌الاجراست، آمده است: کارکنان یک چک لیست جامع در روزهای آتی دریافت خواهند کرد. در گام اول، لطفا فهرست موجودی دفتر خودتان را ثبت کنید و متوجه باشید که مسوول مواردی هستید که در پیوست ذکر شده است.

این در حالی‌ست که رئیس‌جمهوری آمریکا و برخی از متحدان جمهوری‌خواه او همچنان ادعاهای بی‌اساسی را درباره وقوع تقلب انتخاباتی در سوم نوامبر مطرح می‌کنند. هیچ سند و مدرکی برای تایید این ادعاها وجود ندارد و بیش از ۵۰ شکایت در دادگاه‌های ایالتی و فدرال شکست خورده‌اند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برو هر چه زودتر گورت گم کن برو.. لطفا شرتو کم کن..

  • امین رضا بنائی

    انتخاب ترامپ در دوره ای که به پاپانش نزدیک می شویم بزرگترین اشتباه طول تاریخ ایالات امریکا بود
    رئیس جمهوری که مفاهیم اولیه سیاست را نمیدانست ، یک لکه ننگ بر پیشانی ایالات متحده امریکا قرار داد که آیندگان در مورد ترامپ که تعادل فکری و روانی ندارد قضاوت خواهند کرد