کد مطلب: ۸۰۷۷۲۱

امکان خرید اعتباری ماه بعد با واریز یارانه خرداد فراهم شد

امکان خرید اعتباری ماه بعد با واریز یارانه خرداد فراهم شد

امکان خرید اعتباری کالابرگ با واریز یارانه خرداد فراهم شده است و مشمولان می‌توانند از تراکنش‌های خرید خود در اپلیکیشن شما مطلع شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حدود دو ماه است که اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور آغاز شده و بر اساس این طرح تمام افراد مشمول می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار خرید کنند.

مجری طرح کالابرگ الکترونیک اعلام کرد که با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه بگیران فراهم شد.

هادی کاشف، مجری طرح کالابرگ الکترونیک و مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان(فارا) با اعلام واریز یارانه خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیکی، گفت: یارانه بگیران از امروز می‌توانند از اعتبار یارانه در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی خود را خرید کنند.

وی افزود: همچنین چنانچه سرپرستان خانوار در ماه گذشته از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۵۰ هزار فروشگاه در سرتاسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که برنامه شرکت فارا رساندن تعداد فروشگاه‌های ارائه دهنده خرید اعتباری به بیش از ۶۰ هزار فروشگاه تا پایان خرداد ماه سال جاری است.

مدیرعامل فارا افزود: سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن «شما» می توانند ریز تراکنش‌های خرید خود از طریق کالابرگ را مشاهده کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی فارا؛ درحال حاضر طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملّی و در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح، اعتبار تمامی خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

لازم به ذکر است که شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) مجری طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در کشور است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.