کد مطلب: ۴۹۸۶۸۵

خرید بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط ارزان هواپیما

برای خرید بلیط ارزان هواپیما، بلیط‌های لحظه آخری می‌تواند جزوه ترفندهای کارآمد باشد. سعی کنید تا جایی که امکانش وجود دارد خرید بلیط را به آخرین کار قبل از سفر موکول کنید تا بتوانید از بلیط‌های لحظه آخری با هزینه بسیار پایین‌تر استفاده کنید.

خرید بلیط هواپیما اگر ارزان باشد، بدون شک، لذت سفر کردن بیشتر می‌شود. سفر کردن یکی از تفریحات لذت بخشی است که هر فرد در زندگی اش تجربه کرده و یکی از گزینه‌های خوب برای دورشدن از زندگی روزمره می‌باشد. اما اینکه نکاتی را بدانیم تا بتوانیم سفر ارزان‌تری را داشته باشیم از موضوعاتی است که شاید دغدغه خیلی از افراد برای سفر کردن باشد. ما در این مقاله شما را در این باره راهنمایی می‌کنیم.

سفر در تعطیلات

سفر در ایام تعطیل می‌تواند برای شما بسیار پرهزینه باشد. پس اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید سفرکردن در این ایام خودداری کنید. اما اگر باز هم قصد سفر در این ایام را دارید بهتر است که دو تا سه روزی زمان رفت و برگشت خود را جا به جا کنید.

مثلا در ایام نوروز زمان شروع سفر را به اواخر اسفند و زمان برگشتتان را به 14.15 فروردین موکول کنید. به این ترتیب، هم توانسته‌اید در ایام تعطیل به سفر بروید و از موقعیت تعطیلات استفاده کرده و لذت ببرید و هم می‌توانید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید.

سفر در روزهای میانی هفته

جالب است بدانید که معمولا قیمت بلیط هواپیما در روزهای اول و آخر هر هفته و هر ماه و یا حتی اول و آخر هر سال و هر فصل بسیار افزایش می‌یابد. پس برای شما که به فکر صرفه‌جویی هزینه‌ها در سفرتان هستید بهتر است که در روزهای میانی هفته سفر کنید.

پروازهای توقف‌دار

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید حتما به پروازهای توقف‌دار توجه کنید. در این روش شما می‌توانید سفرتان را با خرید چند بلیط برای مقصد دو یا سه فرودگاه تقسیم کرده و به کاهش هزینه‌ها کمک کنید. حتی توصیه می‌شود که توقف‌های طولانی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در شهرهای توقف‌گاه هم گشت و گذار کرده و سفر هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

آگاهی از قیمت تورها

اگر علاوه بر بلیط هواپیما به رزرو هتل هم نیاز دارید، برای شما به‌صرفه‌تر است که از طریق تورهای مسافرتی و سایت‌های مختلف که امکان رزرو هتل را به شما می‌دهد اقدام کنید.

IMG 20201213 092504

بلیط‌های چارتر

حتما قبل از خرید بلیط هواپیما، هم بلیط چارتر (دربست گرفتن) و هم بلیط سیستمی را چک کنید. این باور غلطی است که اکثریت مردم فکر می‌کنند که همیشه بلیط چارتر ارزان‌تر از سیستمی است. بعضی اوقات به دلیل تقاضای زیاد قیمت بلیط‌های چارتر بالا می‌رود. پس بهتر است همه پروازها را مد نظر قرار دهید.

و این را هم به یاد داشته باشید که غالبا در ایام کم‌تردد بلیط‌های چارتر کاهش قیمت بیشتری نسبت به سیستمی دارند.

توجه به ایرلاین‌های کوچک

به ایرلاین‌های کوچک هم توجه داشته باشید. ممکن است که ایرلاین‌های کوچکی که اسم آنها چندان برای شما آشنا نیست پرواز مورد نظر شما را با قیمت مناسب داشته باشند.

به طور کلی در سفرهایی که شما کمتر از دو ساعت در پرواز هستید، نیاز نیست به دنبال اسم و رسم شرکت هواپیمایی باشید. زیرا مدت زمان پرواز شما آنقدر زیاد نیست که کیفیت صندلی، خدمات و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می‌دهند اهمیت چندانی داشته باشد.

کنترل ظرفیت

شرکت‌های هواپیمایی برای پر کردن صندلی‌های هواپیمای خود در پروازها روش‌های مختلفی را به‌کار می‌گیرند، تا بتوانند در اکثر پروازها تا جای ممکن ظرفیت هواپیما را کامل کنند و شما می‌توانید با کمی انعطاف داشتن در زمان سفرتان، از این قابلیت هم برای صرفه‌جویی در مخارج سفر استفاده کنید.

خرید آنلاین

در عصر تکنولوژی امروز، کمتر کسی برای رزرو بلیط هواپیما به آژانس هواپیمایی مراجعه می‌کند و همین روش خرید آنلاین دست شما را برای استفاده از خدمات و تخفیفات مختلف باز می‌گذارد و چه بهترین از این که خرید شما همراه با کلی تخفیف و اطمینان بالا انجام شود، اینجا است که خرید بلیط هواپیما سفرمی را به شما توصیه می‌کنیم و شما تجربه بی‌نظیری از پرداخت آسان را تجربه خواهید کرد.

سایت سفرمی با قدمت بالایی که دارد جز بهترین سایت‌های ایران می‌باشد که شما می‌توانید برای خرید انواع بلیط‌ها و همچنین بهترین هتل‌ها و … از آن استفاده کنید.

IMG 20201213 092536

بلیط لحظه آخری

برای خرید بلیط ارزان، بلیط‌های لحظه آخری می‌تواند جزوه ترفندهای کارآمد باشد.

سعی کنید تا جایی که امکانش وجود دارد خرید بلیط را به آخرین کار قبل از سفر موکول کنید تا بتوانید از بلیط‌های لحظه آخری با هزینه بسیار پایین‌تر استفاده کنید.

البته در روزهای خاص و تعطیلات این اتفاق برعکس می‌افتد و هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر شود قیمت بلیط بالاتر می‌رود. پس توجه داشته باشید که این ترفند فقط در روزهای معمولی و میانی هفته کاربرد دارد.

جستجوی پروازهای رفت ایرلاین

در بسیاری از خطوط هوایی قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت از پرواز یک طرفه ارزان‌تر می‌باشد. پس بهتر است که اگر قصد سفر دارید بلیط رفت و برگشت تهیه کنید. البته برای اطمینان خاطرتان از بابت این موضوع، هزینه بلیط رفت و برگشت را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهید و در نهایت هر نوع که ارزان‌تر بود آن را خریداری کنید.

ترفند طلایی دیگر

اگر عجله و حساسیتی روی زمان سفر خود ندارید می‌توانید این را هم مد نظر داشته باشید که معمولا بلیط پروازها در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار هستند. همچنین پروازهای شبانه و تاخیردار هم بعضی اوقات از تخفیفاتی برخوردار هستند و درنهایت شما می‌توانید با به‌کارگیری این ترفندها بلیط ارزان‌قیمتی را خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.