کد مطلب: ۷۳۵۶۲۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات خرید خودرو از بورس / با خرید خودرو از بورس چقدر سود می‌کنیم؟

جزئیات خرید خودرو از بورس / با خرید خودرو از بورس چقدر سود می‌کنیم؟

از امروز ۱۹ آذر تا ۲۳ آذرماه قرار است چهار مدل خودرو در بورس کالا عرضه شود. اما شرایط عرضه خودرو در بورس کالا چیست و سود این خرید چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنگونه که در اخبار آمده قرار است خودروهای تارا، پژو ۲۰۷، دیگنیتی و فیدلیتی از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در بورس کالا عرضه شوند.

امروز ۱۹ آذر ماه زمان عرضه تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک است.

ezgif.com gif maker 11 5

قیمت بورس و بازار تارا و پژو ۲۰۷

قیمت پایه بورس تارا دستی ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این در حالی است که قیمت تارا در بازار ۴۳۵ میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت پایه تارا اتوماتیک هم ۳۷۶ میلیون تومان است اما همین خودرو در بازار آزاد ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای هم در حالی در بازار آزاد ۶۱۳ میلیون تومان عنوان شده که قیمت پایه آن در بورس تنها ۴۰۴ میلیون تومان است.
قیمت پایه بورسی پژو ۲۰۷ دستی هم ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اما قیمت آن در بازار آزاد ۴۱۰میلیون تومان است. این گروه از امروز صبح می‌توانند برای خرید این چند مدل خودرو به بورس کالا مراجعه کنند.

قیمت بورس و بازار دیگنیتی و فیدلیتی

متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی هم در بازه ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه می‌توانند برای خرید این دو خودرو از بورس کالا اقدام کنند. اما درباره خریداران دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی شرایط کمی متفاوت است.

خودرو فیدلیتی قرار است ۲۱ آذر روی تابلو بیاید، اما خریداران این خودرو باید تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر ثبت سفارش خود را انجام دهند.

این مساله درباره خریداران خودروی دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ هم صادق است. یعنی اگرچه عرضه این دو خودرو به ترتیب ۲۲ و ۲۳ آذر انجام شود،‌اما خریداران باید تا ساعت ۱۷ روز قبل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

این زمان برای خودرو دیگنیتی که قرار است ۲۲ آذر عرضه شود ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذر و دیگنیتی پرستیژ که قرار است ۲۳ آذر روی تابلو معاملات برود ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذر اعلام شده است.

شرایط ثبت‌نام و جزئیات خرید خودرو از بورس

۱- میزان پیش پرداخت برای تمامی خودروهای عرضه شده ۲۵ درصد است.

۲- افرادی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری از بورس کالا شده‌اند، دیگر امکان ثبت سفارش ندارند.

۳-هر کد بورسی فقط می‌تواند برای یک خودرو ثبت سفارش انجام دهد.

۴- همه افراد امکان ثبت سفارش ندارند و فرد متقاضی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

ظرفیت عرضه خودروهای ارائه شده در بورس چقدر است؟

تعداد خودروهایی که هر بار در بورس کالا عرضه می‌شود،‌متفاوت است. امروز ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا در بورس کالا عرضه می‌شود.
همچنین قرار است از بازه ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و مشکی، ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی و ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ روی تابلوی بورس برود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شجاع

    سلام
    سایت کارگذاری مفید دقیقاً چند دقیقه قبل از پایان ثبت نهایی از دسترس خارج شد و پیام داد آی پی شما مسدود شد بعد از اتمام تایم خودبود درست شد!!!!

    • ناشناس

      دقیق منم نتونستم ثبت کنم