کد مطلب: ۶۰۸۹۹۱

خرید لوازم یدکی خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا از یدک مارکت

خرید لوازم یدکی خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا از یدک مارکت

احساس رضایت از یک خرید ایده‌آل و راحت، شامل سفارش و خرید قطعات یدکی خودرو نیز می‌شود، زیرا برخی قطعات مصرفی و یدکی خودرو‌های داخلی و خارجی، از برندهای متفرقه هستند و استانداردهای لازم را کسب نکرده‌اند.

هیچ چیز به اندازه یک خرید ایده‌آل سخت نیست! یک خرید راحت که رضایت ما را جلب کند. این موضوع، شامل سفارش و خرید قطعات یدکی خودرو نیز می‌شود، زیرا برخی قطعات مصرفی و یدکی خودرو‌های داخلی و خارجی، از برندهای متفرقه هستند و استانداردهای لازم را کسب نکرده‌اند. متاسفانه بعضی از فروشندگان لوازم خودرو، به‌دلیل قیمت پایین‌تر برخی از برندهای متفرقه، قطعات اصلی و شرکتی را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود مشتری از خرید خود رضایت نداشته باشد، زیرا عمر محصولات مذکور بسیار کوتاه‌تر از محصولات شرکتی و اصلی است.

2wsdc 1

لوازم یدکی تارا

تارا، محصول جدید ایران خودرو است. این خودرو علاوه بر ظاهر زیبا، قیمت مناسبی دارد که باعث شده عده بسیاری اقدام به خرید این خودرو کنند، اما یک نقص و کاستی، کام مالکان تارا را تلخ کرده است! کمبود قطعات یدکی خودرو تارا باعث شده خرید لوازم یدکی و مصرفی برای این ماشین به یک دغدغه بزرگ برای مالکان آن تبدیل شود. یکی از دلایل کمبود قطعات اصلی برای خودرو مذکور، جدید بودن آن است، زیرا در حال حاضر تولیدکنندگان اندکی اقدام به تولید لوازم یدکی و مصرفی برای خودروی تارا کرده‌اند.

متاسفانه فروشندگان انگشت شماری محصولات اصلی را با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار می‌دهند. در این فضای بازار، سایت یدک مارکت، خرید لوازم یدکی تارا برای مالکان این خودرو را تسهیل کرده و کلیه قطعات را با ضمانت اصالت و گارانتی بازگشت وجه به فروش می‌رساند.

به‌عنوان مثال، کاپوت اصلی تارا که در سایت yadakmarket.com موجود است، ضمانت کیفیت مشابه خط تولید ایران خودرو را دارد و در دسته قطعات یدکی خودرو اصلی قرار می‌گیرد. تفاوت این محصول با محصولات متفرقه بازار، در ضخامت ورق و ضخامت رنگ آن است. به بیان دیگر، کیفیت رنگ به کار رفته در این محصول، دقیقا مشابه همان رنگی است که در خط تولید شرکت ایران خودرو استفاده شده است‌. به همین دلیل، به‌هیچ وجه دچار افت کیفیت در درازمدت نخواهد شد و به اصطلاح، رنگ آن مات نمی‌شود. علاوه بر آن، ضخامت فلز به کار رفته نیز مشابه خط تولید کمپانی است و کیفیت محصولات متفرقه با کیفیت این محصول، قابل مقایسه نیست.

موضوع مهم دیگر در خصوص ضخامت ورقه کاپوت و دیگر قطعات بدنه، امنیت آنهاست. زیرا محصولات اصلی موجود در سایت یدک مارکت، مقاومت بالایی در هنگام تصادفات دارند. در صورتی­که آسیب وارده به اتاق و سرنشین­های خودرو، برای محصولات غیر استاندارد و نازک افزایش پیدا می‌کند. به­همین خاطر، خرید قطعات یدکی خودرو از فروشنده معتبر یک ضرورت است. لوازم یدکی اصلی تارا هم عمر بالاتری دارند و هم امنیت سرنشین را تضمین می‌کنند. علاوه بر کاپوت تارا اصلی، چراغ جلو تارا اصلی نیز در سایت موجود است که هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای ضمانت اصالت می­‌باشد. ضمانت­نامه مذکور باعث شده خریداران با خاطری آسوده از یدک مارکت خرید کنند. از دیگر لوازم یدکی تارا موجود در سایت یدک مارکت ، می­توان به چراغ عقب روی صندوق تارا، سپر جلو تارا، سپر عقب تارا و چراغ روی گلگیر اشاره کرد.

3edfc

لوازم یدکی شاهین

خودروی شاهین محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا است. متاسفانه قطعات یدکی خودرو شاهین همچون تارا، در بازار کمیاب است، به همین خاطر خرید لوازم یدکی اصلی شاهین نیز کار سختی به‌شمار می‌رود! به‌خصوص برای ساکنان شهرستان که دسترسی به مراکز خرید معتبر ندارند. سایت یدک مارکت برای رفاه حال مالکان خودروهای شاهین ، قطعات یدکی اصلی شاهین را با قیمت مناسب در فروشگاه موجود کرده است‌‌. تفاوت مهم لوازم یدکی شاهین موجود در سایت یدک مارکت با محصولات متفرقه، در کیفیت آنهاست. به‌عنوان نمونه، طلق استفاده شده در چراغ جلو راست شاهین اصل یا چراغ جلو چپ شاهین اصل، بر خلاف نمونه‌های تقلبی بازار، مات یا زرد نمی‌شوند و به علت کیفیت مواد اولیه مرغوب، مقاومت بالایی در برابر گرمای حاصل از روشن ماندن لامپ خودرو دارند. به‌علاوه، سوکت‌های به‌کار رفته در این چراغ، به‌خاطر کیفیت بالا و رعایت استانداردها، به سیم‌کشی و برق خودرو آسیب نمی رسانند.

از دیگر لوازم یدکی شاهین موجود در سایت یدک مارکت می‌توان به سپر عقب اصلی شاهین و همچنین سپر جلو اصلی شاهین اشاره کرد که در یدک مارکت موجود است. محصولات مذکور به دلیل رنگ آمیزی صنعتی، کیفیت فوق‌العاده ای دارند. در ضمن، رنگ استفاده شده در این محصولات وارداتی است و در مقابل آسیب‌های محیطی مقاومت خوبی دارد. نکته مهم در خرید سپر شاهین سایپا، ابعاد و اندازه استاندارد آنهاست زیرا اگر قالب سپر استاندارد نباشد و حتی چند میلیمتر با نمونه شرکتی فرق داشته باشد، هنگام بستن آن روی خودرو، سپر کاملاً فیکس نمی‌شود و این موضوع باعث می‌شود اختلاف میان سپر اصلی با سپر تقلبی کاملا به چشم بیاید. بنابراین منطقیست با یک هزینه معقول، قطعات یدکی خودروی شاهین، از فروشگاه معتبر مانند یدک مارکت خریداری شوند. زیرا علاوه بر کیفیت مواد اولیه، ابعاد و اندازه استاندارد باعث می‌شود خرید لوازم یدکی خودرو اصلی مقرون به‌صرفه‌تر باشد.

هفت روز ضمانت مرجوعی کالا، ۱۴ سال فعالیت در حوزه قطعات خودرو، ارسال سریع در تهران و ۴۸ ساعته به شهرستان، ارسال رایگان برای خرید بیش از دو میلیون تومان و… نمونه خدمات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک مارکت است که باعث شده این فروشگاه به محبوبیت روزافزونی دست پیدا کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.