کد مطلب: ۴۷۸۸۲۹

خرید از آمازون ، فروش در آمازون ، کسب درآمد از آمازون

خرید از آمازون ، فروش در آمازون ، کسب درآمد از آمازون

وب‌سایت آمازون در زمینه‌های زیادی فرصت‌های شغلی متنوعی را ایجاد نموده است. شغل‌هایی که هم می‌توان به صورت پاره‌وقت و شغل دوم به آنها نگاه کرد و شغل‌هایی که می‌توانند شغل اصلی باشند و زندگی را متحول نمایند.

با پیشرفت‌های زیاد در زمینه تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین، باید به فکر کسب و کارهایی بود که بتواند در هر بازه زمانی و مکانی جوابگو باشند. مسلما فعالیت به روش‌های گوناگون در وب‌سایت آمازون می‌تواند این فرصت را برای هر شخصی فراهم نماید.

تا حالا به کسب و کارهای جدید فکر کردید؟

کسب و کارهایی که زمان کمتری را صرف آنها می‌کنید ولی بازدهی و درآمد بیشتری برای شما دارند؟

وبسایت آمازون در زمینه‌های زیادی فرصت‌های شغلی متنوعی را ایجاد نموده است. شغل‌هایی که هم می‌توان به صورت پاره‌وقت و شغل دوم به آنها نگاه کرد و شغل‌هایی که می‌توانند شغل اصلی باشند و زندگی را متحول نمایند.

تأثیر آمازون بر زندگی روزمره مشتریان

آمازون بدون شک زندگی مشتریان در پلتفرم تجارت الکترونیک را تغییر داده است.

ابتدا آمازون با تغییر شیوه خرید کتاب در میان مشتریان کار خود را شروع کرد و سپس نحوه انجام تجارت را دچار دگرگونی نمود و در نهایت هم بر زندگی روزانه و اجتماعی کاربران اثر گذاشته است.

آمازون نحوه انجام خرید و فروش را تغییر داده است. قبل از وب‌سایت آمازون، خرید و فروش به صورت شخصی و حضوری انجام می‌شد. شما برای خرید یک جفت کفش باید از خانه بیرون می‌رفتید و حضوری به یک مرکز خرید مراجعه می‌کردید. باید به فروشنده مراجعه می‌کردید و به او توضیح می‌دادید که چه نوع کفشی مد نظر شما است و قبل از خرید آن کفش را امتحان می‌کردید.

البته هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان خرید به همین طریق انجام می‌شود اما آمازون خرید را به ویژه در آمریکا و کشورهای مورد تایید آمازون به نحو چشمگیری دگرگون کرده است.

بیزینس‌ها برای خرید کالا از یک بیزینس دیگر باید نماینده خود را به آن شرکت می‌فرستادند. اما با پیشرفت تجارت آنلاین، تجارت شرکت‌ها با یکدیگر نیز پیشرفت چشمگیری داشته و انتظار می‌رود که فروش بیزینس‌ها به یکدیگر، از فروش کالا به مشتری در سال 2021 بیشتر شود.

خدمات مشتریان بی‌نظیر آمازون

آمازون همچنین ارائه خدمات مشتریان را نیز دستخوش تغییر و تحول اساسی نموده است. آمازون که هدف اصلی خود را تبدیل شدن به مشتری‌مدارترین فروشگاه دنیا بیان کرده است، از همان ابتدای کار خود، تمامی عملیات و فرآیندهای خود را بر این اصل بنا کرده است.

فروش در آمازون چه از طریق فروشندگان طرف سوم باشد و چه از طریق خود آمازون انجام شود، تنها با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان صورت می‌گیرد.

کاهش نیاز به سفرهای تجاری

قبل از آمازون، بیزینس‌ها برای خرید کردن نیاز به مسافرت داشتند. این موضوع بر اقتصاد آن زمان تأثیر منفی داشت چون برای این سفرها نیاز به صرف زمان، انرژی و پول بود.

با پیدایش تجارت آنلاین مانند آمازون، هیچکس نیاز به انجام چنین سفرهایی ندارد و همه مراحل تجارت به صورت آنلاین انجام می‌شوند. تنها با یک کلیک، شما می‌توانید از هر جایی از جهان خرید خود را انجام دهید و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

همان‌طور که خرید از آمازون می‌تواند برای ما مقرون به صرفه باشد، فروش در آمازون و فعالیت در وب‌سایت آمازون هم می‌تواند مزایای زیادی برای ما داشته باشد.

اولین مرحله فروشندگی در وب‌سایت آمازون پیدا نمودن محصول مناسب و مورد تایید در دسته‌بندی‌های آمازون می‌باشد.

بعد از انتخاب محصول دقت نمایید که محصول خود را بارگذاری نموده و سپس بسته‌بندی کرده و به مراکز توزیع آمازون ارسال کنید. در نظر داشته باشید که آمازون مراکز توزیع زیادی دارد و همه موجودی شما به یک مکان واحد ارسال نمی‌گردد.

برای مثال ممکن است شما 200 آیتم از یک محصول داشته باشید که احتمال دارد این 200 آیتم در 6 انبار متفاوت توزیع گردد و این کار زمان‌بر می‌باشد.

شما با استفاده از سرویس FBA می.توانید ارسال محصول خود را متوقف نموده و تا زمانی که چند آیتم دیگر برای ارسال به یک مکان مشابه را داشته باشید صبر کنید. از این طریق می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

در ادامه این مقاله شیوه‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید به راحتی و با صرف کمترین هزینه و سرمایه، از وب‌سایت آمازون کسب درآمد نمایید.

IMG 20200921 113526

کسب درآمد از وب‌سایت آمازون با فروش محصولات دست دوم

اگر در خانه وسایلی دارید که دیگر نیازی به آنها ندارید ولی قابل استفاده می‌باشند، می‌توانید از آنها در وب‌سایت آمازون کسب درآمد کنید.

ابتدا اکانت فروشنده با نام خودتان در وب‌سایت باز کنید و عکس واضح و باکیفیتی از وسیله مورد نظر خود تهیه نمایید و به همراه توضیحاتی در خصوص وسیله از جمله: جنس، کیفیت، میزان سالم بودن وسیله، کارایی و … در صفحه خود قرار دهید.

در هنگام قیمت‌گذاری وسیله خود دقت داشته باشید که سایت آمازون هزینه‌ای را در قبال استفاده از سایت برای فروش وسیله شما از شما دریافت می‌نماید و این مبلغ را در قیمت‌گذاری در نظر بگیرید.

حتی می‌توانید با خرید محصولات نو و دست دوم همراه با تخفیف از جاهای دیگر و فروش آن در وب‌سایت آمازون کسب درآمد نمایید.

شما با کمی خلاقیت و پشتکار می‌توانید درآمدهای خیلی خوبی در این زمینه کسب نمایید.

در کیندل آمازون کتاب منتشر کنید و درآمد دلاری داشته باشید

اهل نوشتن هستید؟

داستان‌های جذابی برای تعریف کردن دارید؟

مهارتی دارید که بتوانید آن را به دیگران هم آموزش دهید؟

شما به راحتی می‌توانید با نوشتن و منتشر نمودن مطالب جذاب و آموزشی خود در وب‌سایت آمازون درآمد کسب کنید. برای این کار مطالب خود را در قالب کتاب الکترونیکی در سرویس Self-Publishing آمازون kindle قرار دهید و به راحتی درآمد کسب نمایید.

با فروش موفق در این زمینه، حتی می‌توانید به درآمد ثابت ماهیانه برسید.

فروش محصولات تولیدی و دست‌ساز در آمازون

یک راه دیگر برای کسب درآمد از وب‌سایت آمازون فروش صنایع دستی و محصولات دست‌ساز در سایت آمازون می‌باشد. این بخش آمازون شباهت زیادی به سایت Etsy دارد.

برای اینکه بتوانید محصولات خود را در این بخش به فروش برسانید باید محصول شما توسط آمازون تایید شود و بعد در یکی از دسته‌بندی‌های طلا و جواهر، وسایل خانه، زیبایی و مراقبت شخصی، دکور و لوازم مربوط به برگزاری جشن، لوزم التحریر، لوازم جانبی و اسباب‌بازی قرار گیرد.

تمام قسمت‌های محصول شما باید با دست ساخته، اصلاح و جمع‌آوری شده باشند. با فعالیت در این بخش، 15 درصد از فروش شما به آمازون تعلق می‌گیرد. برای فروش محصولات خود در حجم بالا می‌توانید از سرویس FBA استفاده نمایید.

کسب درآمد از وب‌سایت آمازون بدون فروش محصول چگونه است؟

خیلی از افراد تمایلی به فروش ندارند و قصد دارند از روش‌های دیگر از وب‌سایت جهانی و غول‌آسای آمازون کسب درآمد نمایند. اگر شما هم جزء این افراد هستید با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا راه‌هایی را به شما ارائه دهیم که بتوانید بدون فروش محصول در آمازون به درآمد دلاری برسید.

آمازون فلکس؛ سفارش بدهید، سر راه تحویل بگیرید

حجم خرید و فروش در آمازون به قدری بالاست که آمازون سرویس جدیدی را راه‌اندازی نموده است تا از طریق آن بتواند تمامی سفارشات را به موقع به دست مشتریان برساند.

آمازون فلکس سرویسی است برای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان. شما می‌توانید به عنوان راننده حمل سفارشات آمازون در محل خود مشغول به کار شوید.

مزیت‌های این کار انعطاف‌پذیری ساعات کاری است و اینکه به دلیل وجود رقابت در این زمینه می‌توانید درآمدهای بالا دریافت نمایید.

در ازای تحویل بسته‌ها به محل مورد نظر، می‌توانید حدود 18 تا 25 دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

در خانه برای آمازون کار کنید!

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که تمایل دارند برای کسب درآمد از منزل خود خارج نشوند و کار و بیزینس خود را از خانه مدیریت نمایند و به راحتی کسب درآمد در منزل را تجربه کنید.

برای انجام این کار کمپانی آمازون فرصت‌های زیادی را فراهم نموده است. از جمله این مشاغل مربوط به خدمات مشتریان می‌باشد که کارمندان از طریق ایمیل یا تلفن با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین از نرم‌افزارهایی برای هدایت حساب‌های مشتریان و تحقیق و بررسی و ارائه راه‌حل‌های موثر استفاده می‌نمایند.

شما می‌توانید به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت در این زمینه فعالیت نمایید. قبل از اقدام به شغل انتخابی خود در این زمینه و مکان زندگی خود توجه نمایید زیرا آمازون برای استخدام افراد برای دورکاری و کار در منزل، مناطق خاصی را در نظر گرفته است. بررسی‌های لازم را انجام دهید و بعد اقدام نمایید.

همکاری در بخش FBA Amazon

اگر تمایل به شغل‌هایی دارید که نیاز به فعالیت بدنی دارند می‌توانید در بخش FBA Amazon شروع به فعالیت نمایید.

شما در انبارهای آمازون می‌توانید کالاها را جابجا کنید، باربرهای خراب را تعمیر نمایید، جعبه‌ها را در قفسه‌های خود قرار دهید و … . شما در این انبارها می‌توانید هم به صورت تمام‌وقت و هم نیمه‌وقت فعالیت کنید.

FBA Amazon سرویسی جهت ذخیره، ارسال و بسته‌بندی محصولات

FBA مخفف Fullfilment by Amazon می‌باشد که به زبان ساده یعنی فروش از شما، ارسال از آمازون.

روش کار در سرویس FBA به این صورت است که شما محصول خود را به آمازون می‌فرستید و آمازون محصولات شما را در انبارهای خود نگهداری می‌کند.

زمانی که شخصی محصول شما را خریداری کرد، آمازون تمام کارهای مربوط به ارسال محصول شما از جمله بسته‌بندی، ارسال، پیگیری‌های لازم و .. را انجام می‌دهد و در صورت موجوعی کالا و استرداد وجه به مشتریان بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

این سرویس علاوه بر خدمات بالا، پشتیبانی 24 ساعته برای مشتری را هم انجام می‌دهد. با این روش شما می‌توانید از زمان‌های خود به خوبی استفاده نمایید و نگران ارسال محصولات خود به مشتریان نباشید.

با این سرویس در زمان خود صرفه‌جویی کنید و بیشتر وقت و انرژی خود را صرف گسترش بیزینس خود نمایید.

نمونه فروش محصول در آمازون

در زیر به تجربه یکی از فروشندگان وب‌سایت آمازون می پردازیم:

کایل تیلور (Kyle Taylor) یک سال است که از خدمات FBA آمازون استفاده می‌کند. او اجناسی را از خرده‌فروشی‌ها خریداری و با سود 10 تا 15 درصد در وب‌سایت آمازون به فروش می‌رساند.

او در هفته ساعاتی را به تبلیغات آنلاین اختصاص می‌دهد تابتواند محصولات تخفیف خورده را بیابد و معمولا محصولاتی را به فروش می‌رساند که خریداران خوبی داشته و مردم حاضر بودند برای آنها هزینه کنند.

تیلور در این مسیر از تجربیات فروش خود در eBay استفاده می‌کند. تیلور عنوان می‌کند که بیشتر محصولات او در طول یک هفته به فروش می‌رسند و اگر محصولی به فروش نرفت یا هزینه انبارداری را پرداخت می‌کند و یا با هزینه خود، کالا به او برگشت داده می‌شود.

کایل تیلور از کارت‌های اعتباری جایزه خود برای خرید کارت‌های هدیه تخفیف خورده در بعضی سایت‌ها از جمله Gift Card Zen استفاده می‌نماید و در مرحله بعد با اتصال به حساب Ebates با خرید آنلاین، پولی را که هزینه کرده است پس می‌گیرد. او بیشتر خریدهای خود را از سایت خرده‌فروشی Kohl انجام می‌دهد.

این سایت برنامه‌های پاداش فراوانی را ارائه می‌کند و تیلور از این طریق می‌تواند صرفه‌جویی‌های زیادی انجام دهد. او روش‌های زیادی را برای خرید مناسب‌تر و فروش بهتر دنبال می‌نماید. استفاده از تجربیات او می‌تواند راه‌های جدیدی را به ما نشان دهد و به ما کمک نماید که در زمینه خرید و فروش سود بیشتری کسب نماییم.

دنبال نمودن یک حوزه می‌تواند به شما کمک نماید تا شما متوجه شوید که کدام کالا، فروش بهتری دارد. کایل عنوان می‌کند که بعد از مدتی متوجه می‌شوید که کدام کالاها مناسب هستند. یکی از دلایلی که او توانست در زمانی کوتاه محصولات خود را به فروش رساند، بحث قیمت‌گذاری می‌باشد.

او به مرور دریافت که کالاهایی که جزء 30000 کالای بالای لیست هستند به سرعت به فروش می‌رسند.

با توجه به قیمت‌گذاری، انتظار بازگشت 3 الی 5 درصد از کلای خود را داشته باشید که احتمالا قادر به فروش آنها نخواهید بود.

در ادامه نکاتی را عنوان می‌کنیم که می توانید این مشکل را به راحتی برطرف نمایید.

برنامه‌ریزی برای فروش

آیا قصد فروش بیش از 37 آیتم را دارید؟

اگر قصد چنین کاری را دارید برای شروع کار به تایید آمازون نیاز دارید. این مورد را بررسی نمایید و اقدامات لازم را انجام دهید.

طرح فروش خود را در وب‌سایت آمازون انتخاب کنید. شما برای طرح فروش حرفه‌ای باید ماهانه 39 دلار و 99 سنت به آمازون پرداخت نمایید.

این طرح مناسب افرادی است که قصد فروش بیش از 40 آیتم را دارند. افرادی که تمایل دارند در مقیاس کوچکتری فعالیت نمایند، می‌توانند از طرح معمولی فروش استفاده نمایند.

در این طرح نیازی به پرداخت ماهیانه نیست ولی برای فروش هر آیتم باید 99 سنت پرداخت شود.

باز کردن یک حساب فروشنده مرکزی در آمازون

در این روش، ابتدا کالاهای خود را فهرست نمایید و زمانی که یک فروشنده سفارشی را ثبت کرد، می‌توانید از ارسال توسط آمازون استفاده نمایید و بر ارسال نظارت داشته باشید یا اینکه خود، کالا را ارسال نمایید. سپس آمازون هزینه را به صورت مستقم به حساب شما واریز می‌کند.

راه‌های زیادی برای فعالیت در وب‌سایت آمازون و کسب درآمد از آن می‌باشد که با به کار بردن نکات کلیدی در این مسیر و استفاده از تجربیات افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توان مسیر را کوتاه تر نمود و زودتر به نتیجه دلخواه رسید. امیدواریم مطالب این مقاله راهگشای شما در این مسیر باشد.

فروش درآمازون توسط دوره قدرتمند آربی

برای کسب درآمد از آمازون ، علاوه بر فروش محصول در آمازون، شما می‌توانید بسته به شرایط خودتان، آن‌ها را امتحان کنید. تمامی این موارد برای شما فرصت کسب درآمد غیرفعال را فراهم می‌آورند.

شغل ایده‌آل شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آزادی از المان زمان و مکان برای شغلی که انتخاب می‌کنید، چقدر اهمیت دارد؟

شروع بیزینس‌های آنلاین آن هم در یک مارکت پلیس جهانی، یکی از شغل‌های محبوب جهان است چون فرد را محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌کند و زمینه کسب درآمد دلاری را فراهم می‌کند.

اگر شما هم به این بیزنس جذاب علاقه دارید و می‌خواهید از آمازون کسب درآمد کنید کافی‌ست برای شروع به لینک زیر مراجعه کنید.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

مشاوره رایگان در واتس آپ 9893022224130

IMG 20200921 113609

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.