خبر فوری:

کد مطلب: ۴۱۱۰۶

خرید و فروش سکه و طلا در ماه رمضان راکد می شود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: مناسبت‌های مذهبی تاثیری بر قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نداشته است و تنها داد و ستدها در بازارهای سکه و طلا تا نیمه ماه رمضان کاهش یابد. تجارت نیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: مناسبت‌های مذهبی تاثیری بر قیمت سکه و طلا در بازار داخلی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: مناسبت‌های مذهبی تاثیری بر قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نداشته است و تنها داد و ستدها در بازارهای سکه و طلا تا نیمه ماه رمضان کاهش یابد.

تجارت نیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد: مناسبت‌های مذهبی تاثیری بر قیمت سکه و طلا در بازار داخلی نداشته و تنها داد و ستدها در بازارهای سکه و طلا تا نیمه ماه رمضان کاهش یابد.
محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار تجارت نیوز درباره علل نوسانات قیمت سکه و طلا اظهارکرد: در بازارهای مالی دنیا فعل و انفعالاتی صورت می گیرد که سبب تغییر قیمت سکه و طلا می شود، در هفته گذشته قیمت جهانی طلا کاهش یافته است و همین کاهش قیمت جهانی طلا باعث شد تا قیمت طلا و سکه در داخل کشور نیز کاهش پیدا کند.
وی افزود: علت کاهش قیمت طلای جهانی، مثبت شدن شاخص‌های اقتصادی در آمریکا و به طور کلی بهتر شدن اوضاع اقتصادی جهان است که تقاضای دریافت یا خرید طلا را در بازارهای جهانی کاهش داده و همین کاهش تقاضای جهانی سبب شد تا قیمت طلا کاهش داشته باشد.
کشتی آرای گفت: به طور کلی بازار طلا و سکه در حال حاضر در رکود به سر می‌برد و امید ما این است که کمی این بازار رونق بگیرد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش سکه و طلا در بازار با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان گفت: مناسبت‌های مذهبی ممکن است که در میزان تقاضای بازار داخلی اثرگذار باشد و افزایش یا کاهشی را در آن ایجاد کند، اما معمولاً تاثیری بر قیمت طلا نمی‌گذارد.
وی افزود: قیمت‌های جهانی مسیرهای خود را طی می‌کنند و ارتباطی با مناسبت‌ها و اعیادمان ندارند، بنابراین با ورود به ماه رمضان تغییری در قیمت‌ها به وجود نمی‌آید، تنها می‌تواند مقداری سطح داد و ستدها را کاهش دهد و بازار با رکود موقتی همراه شود.
کشتی آرای در خصوص پیش‌بینی‌اش از قیمت‌ها در روزهای آینده گفت: همه چیز به اوضاع اقتصادی جهان بستگی دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی برای قیمت‌ها داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.