کد مطلب: ۵۶۰۸۵۳

خسارت قطع برق را از کجا باید بگیریم؟

خسارت قطع برق را از کجا باید بگیریم؟

مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر گفت: مشترکین خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه بیمه توانیر خسارات را اعلام کنند و شرکت توانیر طبق قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه خسارات ناشی از خاموشی‌ها را به مشترکین پرداخت خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر، در گفت و گویی تلویزیونی، با بیان اینکه مشترکین خانگی می‌توانند با مراجعه به سامانه bime.tavanir.org.ir خسارات را اعلام کنند، افزود: شرکت توانیر طبق قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه خسارات ناشی از خاموشی‌ها را به مشترکین پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه پرداختی به مشترکین از بخشی از بهای برقی است که از قبوض مشترکین دریافت می‌شود گفت: برق به تنهایی سبب سوختن تجهیزات نمی‌شود، اما در کاهش طول عمر آن تاثیرگذار است، اگر در مواردی اعمال این خاموشی‌ها سبب خسارات به وسایل شود بیمه توانیر هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل امور مشتریان شرکت توانیر گفت: این سامانه از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و مشترکین می‌توانند همه حوادث را در آنجا ثبت کنند و اگر وسیله‌ای سوخت، مشترک می‌تواند آن را تعمیر کرده و رسید هزینه انجام شده را در سامانه بارگذاری کند.

یاقوتی افزود: انتظار می‌رود طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خسارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه پرداخت شود.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام میگن یازده به بعد اتو روشن کنید یازده نیم روشن کردیم باضعیف شدن برق رفتن اتو هم عمرش به پایان رسید

  • ناشناس

    اخ جان واسه گرفتن خسارت هرچیزی که گمان بکنی سوخته و درحال سوختنه ….پول بده من میگم خانه ام کلا با همه وسایل برقی و غیر برقی سوخت …

  • ناشناس

    بسیار هوشمندانه سایت کار نمیکنه به این میگن فرا تکنولولولوژی.جای تاسفه.

  • ناشناس

    یکی از قطعات آسانسور ماهم در اثر رفت و آمد برق سوخته. به گفته مدیر ساختمون که با اداره برق ناحیه تماس گرفته، اداره برق گفته که فقط خسارات منازل را پرداخت میکند. حالا ما آسانسور نداریم و برای رفت و آمد 8 طبقه باید با پله بریم و بیایم.
    آخه ………

  • احمدی

    سلام طبق بازدید تعمیرات یخچال علت سوختن موتور براثر قطع و وصل برق بوده چگونه خسارت دریافت نمایم

  • ناشناس

    خیلی جالب مادرخواست دادیم ثبت هم شده حالا برای پیگیری درخواستمون ،سامانه برق من کد رهگیری که خودش به ماداده رو قبول نمیکنه میگه اشتباهه ،حالا تکلیف ما چیه؟

  • محمد

    خسارات‌روکه‌ثبت‌کردیم‌پس‌چی‌شد‌کی‌پرداخت
    میکنین‌مسخره‌کردین‌مارو‌الان‌چندماهه‌که‌ثبت
    درخواست‌زدیم‌شمانکردی‌بری‌نگاه‌کنی‌همش‌نوشته
    درحال‌انتظاربررسی‌بیمه‌یه‌مشت‌آدم‌بی‌مسئولیت
    دورهم‌جمع‌شدین‌وبه‌ریش‌مامیخندین‌

  • رضا ناصری

    سلام.بر اثر نواسانات قطعی برق موتور یخچال فریزرم سوخته.بخدا کارگرم.پول درست کردنش هم ندارم.تو این گرما با دو سه تا بچه بدون یخچال چکار کنم.تو را خدا رسیدگی کنید

  • ناشناس

    همش سر کاری و…‌ کولر و تلویزیون من خراب شد با نوسان برق ۳ ماه گذشته خبری نیست…مدارکی میخوان که خودشونم میدونن هیچ کسی نداره

  • مهدی

    سلام من ازخردادماه تلویزیونم سوخته توسایت ثبت کردم همش میگه درانتظاربررسی خداازتون نگزره بخدا بامسافرکشی درستش کردم مشکل قلبی هم دارم این درست نیس سرکارمیزارین ازاین دزدی واضح تر