کد مطلب: ۵۶۵۵۴۳

شاسی بلند جدید فولکس واگن رونمایی شد

شاسی بلند جدید فولکس واگن رونمایی شد

از شاسی بلند جدید کانسپت فولکس واگن اطلس کراس اسپرت GT از خانواده فولکس واگن، با سواری کم و قدرت بیشتر رونمایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز از شاسی بلند خانوادگی فولکس واگن رونمایی شده است . فولکس واگن اطلس کراس اسپرت ، کراس اووری محکم و جادار است و رانندگی فوق العاده هیجان انگیزی را فراهم می کند.

این شرکت امیدوار است که با کانسپت اطلس کراس اسپرت GT جدید، که به SUV ارتقا aggressive بیشتری می‌دهد، تغییر جهت دهد. کانسپت اطلس کراس اسپرت GT جدیدترین مجموعه برای سال ۲۰۲۱ است که پس از Arteon Big Sur و Taos Basecamp ساخته شده است.

بر اساس مدل کارخانه R-Line، این اطلس دارای سیستم تعلیق ST به روز شده با فنر‌های پایین آورنده است که آن را به پیاده رو نزدیک می‌کند، رینگ‌های بی نظیر ۲۲ اینچی ABT Sport HR Aerowheel و ترمز‌های جلوی هشت پیستون Tarox که توقف اضافی اطلس را دارند قدرت خوبی دارند.

نمای بیرونی از رنگ Kingfisher Blue استفاده می‌کند که فقط در مدل‌های انتخابی VW اروپایی موجود است. تزئینات بیرونی مشکی براق جایگزین رنگ آمیزی کروم است و نشان سفارشی GT در تمام خودرو ادغام شده است. فضای داخلی از رنگ Eisvogelblau منطبق بر روی صندلی‌های سفارشی Recaro، تعویض دنده و کمربند ایمنی برخوردار است و حتی یک کنسول وسط عقب منحصر به فرد وجود دارد که از زبان طراحی کنسول جلو پیروی می‌کند.

نیروگاه این کانسپت اطلس همان توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر گلف R است، اما هم اکنون با یک توربو IS۳۸ و یک رادیاتور اضافی در جلو نصب شده است. این نیرو به اطلس ۳۰۰ اسب بخار قدرت (۲۲۳ کیلووات) می‌دهد که با یک گیربکس هفت سرعته DSG و چهار چرخ متحرک سازگار است.

شان مینارد، متخصص بازاریابی VW، گفت: ما واقعاً می‌خواستیم به بسیاری از ویژگی‌های جالب اطلس کراس اسپرت GT، به ویژه یک ظاهر بیرونی قوی آن توجه کنیم و قابلیت‌های بالقوه عملکرد آن را ارزیابی کنیم.

متاسفانه فولکس واگن قصد ندارد اطلس کراس اسپرت GT را به تولید انبوه برساند (تا آنجا که ما می‌دانیم). تولید اطلس کراس اسپرت GT با قیمت ۳۰ هزار و ۸۵۵ دلار در ایالات متحده آغاز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام، واقعا ماشین زیبا عالی و با قدرت خوبیه، آلمان واقعا بهترین ماشینهامعروفترین هاشو مفزنه، بنز، بی ام و، پورشه، آئودی،همین فولکس واگن، البته خب فولکس واگن شرکت خیلی بزرگتریه چون خیلی از کارخانه های معروف هم زیر مجموعشه که مهمتربنش بوگاتیه، انشاله یروزی بشه که دست به خودرو سازهای ما بده شایدم تو خوابم چنین چیزی نبینیم البته

  • اتابک

    چرا متأسفانه
    مگر قرارباشه تولید انبوه بشه وارد ایرانم میشد
    مافقط باید ازدوردستها و ازصفحه گوشیامون این خودروها رو ببینیم

    • ناشناس

      شرکت فولکس واگن در المان معروفه به خودرو ساز ارزان .دلیل اینکه در المان محبوبیت داره فقط ارزان بودنشه .
      اگه بخوایم مقایسه کنیم مثل پراید توی ایرانه .
      این خودرو هایی که شما میبینین و حسرتشو میخورین دقیقا پراید اوناست.
      در ضمن شما میتونین اقساطی با پرداخت کمتر از ماهی 400 یورو مرسدس بخرین از دم قسط .
      ملت ما گاری سوار میشن و خیلی فاصله داریم تا به اونا برسیم

  • ناشناس

    ایران ان‌شاا…که‌بافرغون‌سازیهای‌دنیای‌تعاملی‌انجام‌میده‌وبهترین‌فرغ‌نهاراباکدملی‌اون‌ب‌هرکسی‌ی‌دونه‌میده.خودروسازی‌توایران‌وپیشرفت‌ازمحالات‌است‌فقط‌‌دزدی‌واپشن‌هایی‌ازقبیل‌برداشتن‌‌زه‌وپخش‌خودرورومیبینیم‌وازکاستن‌کیفیت‌‌وسمبل‌کردن‌انهارومیبینیم‌خدانابودکندقوم‌ظالمین‌رو

  • ناشناس

    اگر مسولین ماهم مسلمان واقعی وبه فکر مردم بودند ،ملت ایران با حسرت به این پستهای نمایش ماشینها نگاه نمیکردند ،بلکه بهترین ماشینهای دنیا در ایران بود مثل زمان به اصطلاح طاغوت

  • ناشناس

    در حسرت دیدار تو آواره ترینم واقعا آرزوی پراید موند به دلم