کد مطلب: ۵۸۳۹۳۰

درخواست برای واردات فوری ۵ تا ۶ هزار خودروی جانبازان 

درخواست برای واردات فوری ۵ تا ۶ هزار خودروی جانبازان 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره واردات خودروی جانبازان گفت: نیاز فوری به واردات پنج تا شش هزار خودرو برای جانبازان ویژه و پر مشکل داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، ضمن تشکر از وزیر صنعت گفت: ما خدمت مظلوم‌ترین که جانبازان اعصاب و روان هستند رسیده‌ایم، این مرکز ۱۴۰ تخت دارد که ۴۰ تخت متعلق به خانم‌ها و ۱۰۰ تخت متعلق به آقایان است. جانبازان اعصاب و روان ایثارگران خاموش‌اند.

وی افزود: برای این افراد زمان در سال‌ها قبل متوقف شده است در حالی که ایثارشان همچنان ادامه دارد زمانی که با آنها گفتگو می کردیم بعضاً بیشتر از اینکه به فکر خود باشند به فکر پرسنل بودند و از ما تقاضای رسیدگی به آنها را داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این دست بازدیدها که چراغ اول آن را وزیر محترم صنعت معدن و تجارت روشن کردن با اعضای کابینه نیز داشته باشیم البته با شخصیت‌های خارج از کابینه بازدید داشتیم اما امیدواریم بتوانیم با اعضای کابینه نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسائل مرتبط با جانبازان و خانواده شهدا به نحوی به همه وزارتخانه ها مربوط می‌شود؛ با گذشت بیش از ۳۰ سال از زمان جنگ ما هنوز در بعضی از موارد ابتدایی درباره جانبازان مانده‌ایم.

واردات خودرو ویژه جانبازان

رئیس بنیاد شهید درباره واردات خودروی جانبازان بیان کرد: ما برای جانبازان ویژه و پر مشکل که خودروهایشان فرسوده شده و حدود پنج یا شش هزار نفر هستند نیاز فوری به خودرو داریم.

وی گفت: باید مانند گذشته که مجوز برای واردات خودرو از دولت گرفته شده بود مجددا گرفته شود؛ البته این مطلب منوط به مصوبه دولت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به اسم جانبازان ولی بکام خود خودشون

  • ناشناس

    سلام خدمت اقای قاضی زاده تورا به خدا به جانبازان زیر ۲۵ درصد توجه داشته باشین ما هم ۲۶ ماه جبهه مشکل عصاب وروان داریم مشکل معیشت داریم تورخدا به مشکلات ما هم توجه کنید

    • ناشناس

      سلام خدمت اقای قاضی زاده تورا به خدا به جانبازان زیر ۲۵ درصد توجه داشته باشین ما هم ۷۴ماه جبهه مشکل اعصاب وروان داریم مشکل معیشت داریم تورخدا به مشکلات ما هم توجه کنید، جانا حرف دل مارا هم زدی

  • بهزاد

    امیدوارم انجام بشود البته همسایه ما جانباز است اگر او گرفت به این دولت اعتماد میکنم .

  • محمدی

    جانباز را بهانه می کنند تا به اسم ٱنها برای خودشان و وابستگانشان خودرو خارجی لوکس وارد کنند و ملت مجبورند خودروهای بنجل داخلی را با قیمت های نجومی بخرند.

  • ناشناس

    سلام این هم یک دروغ بزرگ دیگر همانند دروغهای دیگر همه مشکلات مملکت حل شده فقط همین مانده

  • ناشناس

    سلام پس چند روز پیش که تعدادی از روحانیون گفتند که نباید خودرو خارجی وارد شود و در شان ایرانیان نیست خودرو وارد کنند در ضمن با کدام دلار

  • ناشناس

    سلام آقای قاضی زاده من هم همسرشهیدم توگرمای جنوب با بی کولری دست وپنجه نرم می کنم ماشین نمی خوام یه وام قرض الحسنه بدین کولربخرم ازگرما سوختم

  • دانا

    حتما باید خودرو وارد کنیم؟!!! خودروی داخلی نیاز جانبازان را برطرف نمی کند؟!!!

  • اشکان

    سلام اول خانواده جانباز شهدا ایثارگران شهرداری وادارات دیگه راانتخاب کنید ماشین هم نمی‌خواهیم

  • ناشناس

    تورا به خدا دیگه دروغ بسه مردم نزارید سر کار چندین سال پیش چنین حرفی‌ زدن به خانواده شهید و آزاده دادند سهم جانبازان بدبخت خوردن‌ اگه راست میگین مگه جانباز با شهید چه فرقی داره تا کی این دروغها