کد مطلب: ۵۴۲۹۸۲

خودرو بانک: دنیایی از اخبار و بررسی ماشین‌ها

خودرو بانک: دنیایی از اخبار و بررسی ماشین‌ها

گروه خودروبانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود به طور کامل راهنمایی کند.

خرید یک خودرو گاهی اوقات می تواند به یک انتخاب پیچیده تبدیل شود و اگر خرید شما متوجه خودروهای مونتاژی و یا خودروهای وارداتی باشد، تنوع انتخاب ها ممکن است شما را گمراه کرده و تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان، سرمایه شما خرج خرید یک خودرو نامناسب شود که علاوه بر خدمات پس از فروش نامناسب، ممکن است نیازهای شما را در بخش فنی، رفاهی و یا قابلیت های دیگر به خوبی پاسخ ندهد.

گروه خودروبانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود به طور کامل راهنمایی کند. در این خصوص وبسایت خودروبانک افتخار دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی، تنها از طریق علاقه مندان به دنیای خودرو اداره شده و با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی طرف و صرفا براساس واقعیت های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار هموطنان قرار دهد تا خریدی متناسب با نیاز و سرمایه خود داشته باشند.

در بین سایت های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار را فراهم می کند و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می دهد.

گروه خودروبانک در طول سال ها فعالیت خود تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا خودروهای وارداتی مختلف را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار، نگاهی به دیگر خودروهای رقیب انداخته و با مقایسه ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا انتخاب آنان در همان کلاس و محدوده قیمت به انتخاب مناسب ترین خودرو ختم شود.

بررسی مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در خودروبانک

در سایت خودروبانک مهم ترین اخبار خودرو ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد و به همین منظور بخش اصلی سایت به اخبار روز دنیای خودروی ایران و جهان اختصاص داده شده است که در این خصوص می توان به مهم ترین اخبار خودروی ایران، قیمت های جدید خودروهای داخلی و خارجی در بازار، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر اشاره کرد که در خودروبانک مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخشی تحت عنوان موتوراسپرت در سایت خودروبانک وجود دارد که در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول یک مورد بحث و تحلیل قرار گرفته و به راحتی می توانید در جریان مهم ترین اتفاقات و خبرهای مسابقات فرمول یک قرار بگیرید.

IMG 20210520 142836

فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو و سایپا

به دنبال همه گیری ویروس کرونا در جهان و باز شدن پای این مهمان ناخوانده به کشور، شرایطی برای جهش ناگهانی نرخ ارز فراهم شد و با رشد قیمت ارز در بازار، شاهد افزایش قیمت دیگر کالاها در بازار بویژه قیمت خودرو بودیم که افزایش سرسام آور آن باعث شد پای سازمان ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی به موضوع خودرو باز شود.

نتیجه جلسات مختلف سازمان ها و نهادهای دولتی در ابتدای سال ۹۹، معرفی روش های فروش خودرو به صورت قرعه کشی با محدودیت های بسیار زیاد بود و طبق مصوبه جدید، دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو موظف شدند تا محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماهه، پیش فروش یکساله و یا مشارکت در تولید به مشتریان عرضه کنند که بیشتر از همه شاهد اجرای طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله توسط این دو شرکت خودروسازی هستیم.

حال در سایت خودروبانک بخش ویژه ای برای شرکت های خودروساز داخلی تعیین شده است که تمامی برنامه های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان در سریع ترین زمان ممکن بعد از اعلام خودروسازان قرار می گیرد. به طور جداگانه، مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یا صفحه ثبت نام سایپا در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه های فروش این دو خودروساز داخلی مطلع شوند.

انتخاب راحت‌تر خودرو با بررسی‌های تخصصی خودروبانک

سال هاست فعالیت در حوزه خودرو تجربه رانندگی با تمام برندهای فعال در بازار کشور همچون کیا، هیوندای، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر فعال در بازار کشور، باعث شده تا خودروبانک به یک مرجع بزرگ و قابل اعتماد برای بررسی و انتخاب یک خودروی مناسب تبدیل شود و در برخی مواقع با مقایسه دو خودروی هم کلاس و هم قیمت با یکدیگر، مزیا و معایب آنان به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و شما را در انتخاب خودروی متناسب با نیازتان راهنمایی می کند.

اگر خرید شما در بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، تنوع زیادی پیش روی شما خواهد بود و با افزایش گزینه های پیش رو برای خرید، ممکن است خرید شما بر اثر تبلیغات زیاد و کاذب منجر به انتخاب یک خودروی نامناسب شود که در ادامه مشکلات فراوانی در زمینه خدمات پس از فروش برایتان بوجود خواهد آورد. به همین دلیل بررسی های جامع خودروبانک می تواند به انتخاب بهتر یک اتومبیل مطابق با نیاز شما کمک کند.

برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید، بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به رقبای موجود در بازار بررسی می شود. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار هموطنان قرار می دهد تا به انتقال بهتر تجربه رانندگی و بررسی دقیق تر خودرو کمک کند.

IMG 20210520 142859

با دیگنیتی محصول جدید بهمن آشنا شوید

به عنوان مثال خودروی دیگنیتی اخیراً توسط بهمن موتور عرضه شده و شرایط فروش آن نیز توسط این خودروساز خصوصی اعلام شده است. در خودروبانک فیلم تست و بررسی دیگنیتی در کنار لیست کامل مشخصات فنی آن قابل مشاهده است.

همچنین خودروبانک یک گالری عکس کاملی از دیگنیتی را منتشر کرده تا بتوانید از زوایای مختلف با این کراس اوور کوپه آشنا شوید. دیگنیتی به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده و با گیربکس CVT به بازار عرضه شده است. در حقیقت باید این خودرو را اولین کراس اوور کوپه تولید داخل بدانیم.

دسترسی سریع و آسان به مشخصات فنی تمامی خودروها

به دنبال اطلاعات خاصی از یک خودرو هستید و وقت کافی برای جستجو و یا خواندن مقاله های طولانی تست و بررسی را ندارید؟ به راحتی می توانید با کلیک بر روی مشخصات فنی خودروها در سایت خودروبانک، دسترسی سریع و آسان به تمامی برندهای فعال و محصولات آنان در کشور داشته باشید. بعد از کلیک بر روی برند مورد نظر، تمامی محصولات هر برند به شما نمایش داده می شود و با کلیک بر روی هر مدل، تمامی مشخصات خودروی مد نظر نمایش داده خواهد شد.

در بخش مشخصات فنی همچنین توضیحاتی در رابطه با ویژگی های خودرو و رقبای آن در کشور ارائه شده تا شناخت بیشتری از برندهای حاضر در بازار کشور داشته باشید. با مراجعه به بخش مقایسه خودرو و انتخاب دو خودروی متفاوت هم می توانید ویژگی های دو خودروی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.