خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۴۹۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

محصول جدید کرمان‌موتور رونمایی شد/ قیمت و زمان عرضه

محصول جدید کرمان‌موتور رونمایی شد/ قیمت و زمان عرضه

امروز شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی با حضور خبرنگاران از محصول جدید خود رونمایی کرد. آیا KMC J7 در سطح کیفی مناسبی قرار دارد؟ این خودرو با چه قیمتی به بازار ایران عرضه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز ۴ مرداد ۱۴۰۱، شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی با حضور خبرنگاران از محصول جدید خود رونمایی کرد. البته این خودروساز در کنار رونمایی از محصول جدید، از لوگوی جدید کرمان‌موتور نیز رونمایی کرد.

این خودرو که از هفته آینده طرح فروش آن آغاز می‌شود، حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بررسی سطح کیفی J7

آیا محصول جدید این شرکت از سطح کیفی مناسبی برخوردار است؟

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: این خودرو طراحی بسیار جذابی دارد. همچنین کرمان موتور برای محصول جدید خود امکانات زیادی در نظر گرفته است.

او افزود: کیفیت کابین KMC J7 نیز مناسب بود. اما نکته جالب در طراحی کابین این خودرو، استفاده از سه نوع متریال بود. داخل این خودرو از چرم، پارچه و جیر استفاده شده بود. همچنین در داخل کابین نور مخفی کار شده است.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه توضیح داد: به دلیل فرم اتاق این خودرو، فضای سر سزنشینان عقب مناسب نیست. اما صندوق عقب این خودرو فضای قابل قبولی دارد.

جعفری گفت: موتور این خودرو شتاب عدد مناسبی است. اما باید در نظر گرفت که به دلیل نبود سوخت و هوای مناسب در شهر، این خودرو شتاب‌گیری پایین‌تری خواهد داشت.

مشخصات J7

سدان KMC J7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که ۱۸۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) توان را به چرخ های J7 منتقل می کند و می تواند در شرایط ایده آل، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

امکانات J7

KMC J7 به امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، پشتی یک پارچه و اسپرت صندلی های جلو، سانروف، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فناوری LED چراغ ها و… مجهز است.( برنا )

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با قیمت دلار ازاد دقیقا 2 برابر قیمتی که در کشورهای دیگه عرضه میشه!!

  • ناشناس

    آره دیگه….۱/۲۰۰به همین راحتی …🤔🤔🤔🤔

  • ناشناس

    خسته نباشبد🙋‍♂️

  • ناشناس

    جاداره ی خسته نباشید بگیم‌ خدمت تمام مسئولین 🙋‍♂️

  • ناشناس

    همچین گفته ۱۲۰۰ انگار هزار ودویست تومنه.
    چه خبره بابا

  • علی

    باید این یک و دویصد بزارن که ماشین های داخلیشون پراید وسمند پژو فروش بره قیمت این ماشین ۵۰۰ باید باشه ما انقدر ماشینهای بدون آبشن سوار شدیم که این چیزا میشه برامون آبشن که یک و دویصد پول پاش بره

  • ناشناس

    دست مریزا .دست همتون درد نکنه.از اینکه ماَشین جدید ساختید ای بابا چی باید گفت به‌شما که این همه زحمت می‌کشی

  • ناشناس

    خیلی قشنگه وشیک هستش ولی 1200نمیازه با 1200 میشه یک خودرو با ابشن وقشنگتری گرفت

  • افشین

    ۱،۲۰۰ با دلار ۳۰ تومنی میشه ۴۰ هزار دلار ؛ در امارات باهاش تویوتا رافور پرایم ۲۰۲۲ بخری که نهایت ماشین ، اونوقت با کمال پررویی ماشین چینی را میدن به مردم با این قیمت واقعا اسفناک

  • ناشناس

    با قیمت ۱.۲۰۰میشه یه gt86یا یه جنسیس کوپه۲۰۱۳یا یه کیا اپتیمای خوشگل خرید که اپشناش بسیار زیادتر از اینه هم قدرتش هم اصالتش هم رخش