کد مطلب: ۶۷۸۳۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رالی خودروهای کمپینگ برگزار شد/ خودروهای کمپینگ چه قیمتی دارند؟

رالی خودروهای کمپینگ برگزار شد/ خودروهای کمپینگ چه قیمتی دارند؟

کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیتگ دومین دوره رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای مسافرتی را برگزار کرد. این دوره از رالی خانوادگی از مسیر اتوبان بابایی تا مازندران ادامه داشت. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز، پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیتگ دومین دوره رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای مسافرتی را برگزار کرد. این دوره از رالی خانوادگی که با حضور ۵۰ خودرو برگزار شد، از مسیر اتوبان بابایی تا مازندران ادامه داشت.

خودروهای حاضر در این رالی ابتدا در پارکینگ باغ پرندگان تهران گردهم آمدند و بعد از گذشت ساعتی به صف شدند و رالی تهران- مازندران را آغاز کردند. این رالی به گفته یکی از اعضای کلوپ، به صورت خانوادگی و سالیانه برگزار می‌شود.

برخی از مالکان خودروهای کمپینگ حاضر در رالی تهران- مازندران در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز می‌گفتند که خودروهایشان در حال حاضر در بازه قیمتی ۲۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان هستند.

البته یکی از مالکان می‌گفت ۱۰ سال پیش خودروی خود را به قیمت ۳۰ میلیون تومان خرید. اما اکنون خودروی او چیزی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان نیز قیمت دارد.

مالک یکی از خودروهای کمپینگ و کاروانی گفت این خودرو و اتاقک آن تنها هزینه اولیه دارند و در طول سال هزینه چندانی برای آن پرداخت نمی‌کنند. البته او در رابطه با هزینه اولیه خرید و تجهیز کردن خودروی خود گفت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

یکی دیگر از مالکان ادعا می‌کرد که ۱۵ سال پیش خودروی خود را به قیمت هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خریداری کرد. اما خودروی او هم‌اکنون ۷۰۰ میلیون قیمت دارد.

قطعات خودرو در بازار یافت می‌شود؟

آیا قطعات و لوازم این نوع خودروها با توجه به تحریم و شرایط اقتصادی کشور در بازار یافت می‌شود؟

مالکان می‌گفتند قطعات و لوازم را که تولید ایران است، می‌توان در بازار یافت و آنها را با قیمتی مناسب خریداری کرد. اما برخی از لوازم به صورت استوک در بازار موجود است و نمی‌توان اصل آنها را یافت. البته برخی از مالکان این خودروهای کمپینگ و کاروانی، از طریق سفارش به ترکیه، قطعات و لوازم مورد نیاز خود را به صورت قانونی خریداری و وارد کشور می‌کنند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.