کد مطلب: ۶۰۷۹۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دارندگان کارت‌ خوان بیمه می‌شوند؟

دارندگان کارت‌ خوان بیمه می‌شوند؟

این روزها از کارت‌خوان‌های استفاده بسیار زیادی می‌شود. بانک‌ها و موسسات مختلفی نیز تسهیلات ویژه‌ای برای دریافت کنندگان کارتخوان ارائه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تمامی بانک‌ها با شرایط مختلف برای ارائه کارت خوان‌ها دارند. بانک‌های خصوصی با ارائه تسهیلات بیمه‌ای مورد استقبال سرمایه‌گذاری هستند.

از کدام بانک خدمات ویژه دارند؟

گردشگری : این بانک برای دارندگان دستگاه کارت خوان مزایای خاص در نظر دارد و اگر میزان کارکرد دستگاه به بیش از ۷۰ تراکنش در هفته برسد. دارندگان کارت خوان می‌توانند افراد تحت پوشش خود را بیمه کنید. همچنین اگر میزان تراکنش ماهانه خود به سقف تعیین شده توسط شعبه‌ برسد شامل بیمه تکمیلی می‌شوید.

سامان : دارندگان کارت خوان این بانک می‌توانند از طرح‌های رایگان، عادی و ویژه استفاده کنند. طرح رایگان میزان پوشش بیمه‌ای بسیار کمی دارد، با طرح ویژه می‌توان از تمامی خدمات بیمه‌ای استفاده کرد اما باید میزان گردش حساب ماهانه به حد تعیین شده توسط بانک برسد.

اپراتور بانک سامان به تجارت‌نیوز می‌گوید: با گردش حساب ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌توان از تمامی خدمات بیمه‌ای بانک برای کارت خوان‌ها استفاده کرد.

پارسیان : با دریافت کارتخوان از این بانک و حداقل گردش ماهانه مشخص می‌توان از بیمه درمانی و حواث رایگان با پوشش‌دهی نسبتا بالایی استفاده کرد. بانک پارسیان بیشترین تنوع بیمه‌ای را نسبت به سایر بانک‌ها دارد.

اپراتور بانک پارسیان به تجارت‌نیوز می‌گوید: تعداد و مبلغ تراکنش‌ها مهم است. برای مثال یک فرد تراکنش بیش از ۱۰۰ هزار تومان دارد و یک فرد بیش از یک میلیون تومان. میانگین مبلغ تعیین شده توسط شعبه برای دریافت خدمات بیمه‌ای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

شهر : برخی از شعب بانک شهر نیز خدمات بیمه‌ای برای متقاضیان ارائه می‌دهند اما پوشش‌دهی بسیار پایینی دارد.

تجارت : بخشی از شعبه‌های این بانک پوشش‌دهی خدمات بیمه‌ای دارند. پوشش‌دهی خدمات این بانک در مقایسه با بانک شهر بیشتر است.

مسکن : پوشش بیمه‌ای بسیار کمی دارد. به سادگی می‌توان کارت خوان از این بانک دریافت کرد.

اقتصادنوین : برخی از شعبات این بانک پوشش‌دهی بیمه‌ای دارد. متقاضی می‌تواند از تمامی خدمات بیمه‌ای استفاده کند.

آینده : این بانک شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای دریافت کنندگان کارت خوان اختصاص می‌دهد. دریافت خدمات ویژه همانند بیمه و وام وابسته به گردش حساب فرد دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام این حرف بیمه حل میشه ؟