کد مطلب: ۳۰۰۵۱۴

دانشجویان باید حقوق بگیرند

دانشجویان باید حقوق بگیرند

گزارش‌ها نشان می‌دهد که دانشجویان باید حداقل درآمد را دریافت کنند تا بتوانند بر فقر غلبه کنند.

بر اساس گزارش‌های جدید، بسیاری از دانشجویان بریتانیایی از پس هزینه‌های خورد و خوراک و گرمایش برنمی‌آیند و این مشکل بسیار نگران‌کننده است. دانشجویان باید درآمدی از دولت دریافت کنند تا تضمین شود که فشار مالی تمرکز آنها را از دانشگاه و کالج منحرف نمی‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، نتایج تحقیقات اتحادیه ملی دانشجویان نشان می‌دهد دانشجویان از طبقه کارگر مشکلات مالی زیادی را تجربه می‌کنند به‌خصوص زمانی که سعی می‌کنند به تحصیلات بعد از 16 سالگی (پس از شرکت در آزمون گواهی عمومی آموزش ثانوی) دسترسی پیدا کنند.

این گزارش نشان می‌دهد دانشجویان با پیش‌زمینه فقیرتر برای پرداخت هزینه‌های غذا، گرمایش، حمل‌ونقل و مسکن با مشکل مواجه هستند. همچنین نگرانی‌های مالی می‌تواند آنها را گوشه‌گیر و از حضور آنها در فعالیت‌های اجتماعی جلوگیری کند.

کمیسیون فقر اتحادیه ملی دانشجویان از دولت خواسته است که حداقل درآمدی را برای دانشجویان در نظر بگیرد بدین ترتیب امنیتی برای دانشجویانی که مشکلات مالی دارند، فراهم می‌شود.

دولت باید برای دانشجویان کمک هزینه مالی در نظر بگیرد. این کمیسیون همچنین خواستار افزایش دستمزد دوره کارآموزی دانشجویان به حداقل حقوق دریافتی مردم بریتانیا شده است که در حال حاضر 3/70 یورو در ساعت است.

دانشجویان با افزایش هزینه‌های زندگی به‌ویژه حمل‌ونقل، مسکن و هزینه‌های تحصیلی مواجه هستند. افزایش درآمد دانشجویان با افزایش مبلغ وام‌های تحصیلی تنها باعث افزایش سرسام‌آور بدهی تحصیلی می‌شود.

منبع: آنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.