کد مطلب: ۲۵۴۱۴۶

باکس آفیس

ددپول با عبور از جنگ ابدیت صدرنشین باکس آفیس شد

ددپول با عبور از جنگ ابدیت صدرنشین باکس آفیس شد

بیستمین هفته باکس آفیس با آغاز نمایش و صدرنشینی «ددپول ۲» و افت فروش «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» همراه بود.

بیستمین هفته باکس آفیس با آغاز نمایش و صدرنشینی «ددپول ۲» و افت فروش «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» همراه بود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، صدرنشینی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در جدول باکس آفیس ادامه دارد. فیلم ابرقهرمانی «ددپول ۲» که ۲ سال بعد از اولین فیلم این سری به روی پرده سینماها رفته، در هفته نخست نمایشش ۱۶۴ میلیون دلار فروخت و بالاتر از دیگر فیلم ابرقهرمانی شرکت مارول، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شد.

رایان رینولدز، جاش برولین، مورنا باکرین، برایانا هیلدبرند، زازی بیتز و تی‌جی میلر از بازیگران این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی دیوید لیچ هستند. این فیلم داستان آشنایی ددپول با نوجوان جهش‌یافته‌ای به نام راسل است. ددپول برای محافظت از این نوجوان به عضویت گروهی از جهش‌یافته‌ها در می‌آید.

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در این هفته ۵۱ درصد افت فروش پیدا کرد و تنها ۳۸ میلیون دلار فروش داشت که مجموع فروشش را به ۶۰۵ میلیون دلار رساند.

«باشگاه کتابخوانی»، دیگر فیلمی است که در این هفته وارد چرخه نمایش شده است. این فیلم در این هفته ۲۲ میلیون دلار فروش داشت و سومین فیلم پرفروش هفته شد. جین فوندا، دایان کیتون، کندیس برگن، مری استینبورگن از بازیگران اصلی این فیلم هستند. بیل هولدرمن نیز کارگردانی «باشگاه کتابخوانی» را به عهده دارد.

«نمایش سگ‌ها» نیز در این هفته روی پرده سینماها رفت و با نمایش در ۳۲۱۲ سالن، ۷.۵ میلیون دلار فروش داشت و ششمین فیلم پرفروش باکس آفیس شد.

فیلم‌های پرفروش هفته بیستم باکس آفیس، ۲۷۲.۷ میلیون دلار فروختند که نسبت به هفته نوزدهم ۶۲ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۱۸ ۲۴ مه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.