کد مطلب: ۷۱۲۸۷۰

درآمد سازمان راهداری رکورد زد

درآمد سازمان راهداری رکورد زد

رئیس سازمان راهداری خبر از افزایش درآمد این سازمان داد و عوارض در گمرکات را رخداد بزرگ سال گذشته و عامل اصلی افزایش این درآمد برشمرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش درآمدهای سازمان و به روزرسانی عوارض در گمرکات را از جمله رخدادهای بزرگ حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته خواند.

به نقل از ایسنا، داریوش امانی، در اولین نشست منطقه‌ای روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های منطقه یک گفت:‌ عزم و همت استوار و اتحاد بین مجموعه سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در اقصی نقاط کشور، اتفاقات عظیمی را در این حوزه رقم زده است که نمونه مشهود آن جابجایی بیش از سه و نیم میلیون زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی بود.

وی با بیان اینکه خدمات این سازمان متوجه تمامی آحاد جامعه و فعالیتی شبانه روزی، بدون تعطیلی و دارای حساسیت بالا است، ‌ عنوان کرد: تلاش‌های ما مستقیماً در معیشت و سلامت خانواده‌ها تاثیر گذار است؛ ‌ از این رو فعالیت‌های سازمان نوعی حق الناس به شمار می‌آید و چه بسا بی‌تفاوتی نسبت به یک عارضه جاده‌ای، تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد؛ لذا ضروری‌ است از فرصت‌های موجود برای خدمتگزاری به هموطنان استفاده شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهمیت ایمان و اعتقاد به کارها، وجدان کاری، مسئولیت‌پذیری، اشراف کامل به مسائل و مشخصات حوزه استحفاظی، حضور میدانی و خلاقیت را از جمله انتظارات سازمان در مورد روسای ادارات راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات و دشواری شرایط فعالیت‌های سازمان، با اتفاق نظر، اتحاد و عزم و همت راسخ، اتفاقات عظیمی در سازمان رقم خورده است و افراد لایق، توانمند و شجاعی در سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند که ضروری است از این توانمندی استفاده شود.

امانی از ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها و ضرورت تلاش مضاعف استان‌ها در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موجود خبر داد و اظهار کرد: بی‌شک فعالیت‌های سازمان با توجه به گستردگی و تنوع و همه‌گیر بودن، سخت و طاقت فرسا است، ‌ قدردان تلاش و زحمات تمامی مدیران و کارکنان تلاشگر سازمان در نقاط مختلف کشور هستیم و امیدواریم از تمامی توان و ظرفیت موجود برای ارائه خدمت صادقانه به مردم بهره برداری شود.

وی افزایش درآمدهای سازمان و به روزرسانی عوارض در گمرکات را از جمله رخدادهای بزرگ حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته خواند و تصریح کرد:‌ ارتقای معیشت کارکنان به حد قابل قبول، پیش‌بینی برای تامین مسکن همکاران و رعایت شان و شئونات همکاران در تأمین امکانات از تدابیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد: این دوره آموزشی که پس از دوره سخت کرونا و همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) در حال برگزاری است، در راستای بهبود فعالیت‌ها و خدمات روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مجموعه‌های تحت مدیریت آنها موثر، کاربردی و ماندگار باشد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نخستین نشست منطقه‌ای روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های منطقه‌ای منطقه یک کشور شامل استان‌های البرز، تهران، قزوین، قم، گیلان و مازندران با سرفصل‌های تخصصی و آموزشی و با هدف توسعه تعاملات و افزایش دانش و توان عملیاتی روسای ادارات یاد شده ۲۰ و ۲۱ مهر ماه برگزار شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.