کد مطلب: ۴۶۲۲۴۷

در  دوران رکود اقتصادی از تابلومغازه خود غافل نشوید

در  دوران رکود اقتصادی از تابلومغازه خود غافل نشوید

در دوران رکود، مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌ها به تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی خود نیاز دارند تا بتوانند همچنان پرقدرت به فعالیت خود ادامه دهند. یکی از بهترین کانال‌های تبلیغاتی تابلو سردر مغازه است که یک شرکت تابلوسازی حرفه‌ای می‌تواند به بهترین نحو آن را اجرا کند.

در دوران رکود، مغازه‌ها و خرده‌فروشی‌ها به تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی خود نیاز دارند تا بتوانند همچنان پرقدرت به فعالیت خود ادامه دهند. تراکت‌ها، پیام‌های تبلیغاتی انبوه، تبلیغات فضای مجازی و برگزاری جشنواره‌های فروش و تخفیف همگی راهکارهایی هستند تا مشتریان جدیدی جذب فروشگاه شوند و مشتریان قدیمی همچنان به کسب‌وکار ما وفادار بمانند. اما یکی از بهترین کانال‌های تبلیغاتی تابلو سردر مغازه است که یک شرکت تابلوسازی حرفه‌ای می‌تواند به بهترین نحو آن را اجرا کند.

سرمایه‌گذاری روی تابلومغازه، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و تا مدت‌ها مشتریان جدیدی را جذب می‌کند.

حتما متوجه شده‌اید که صنعت تابلوسازی چقدر در حال تغییر است و هر چندوقت یک طرح جدید ترند می‌شود. فروشگاه‌ها و برندهای بزرگ در هرچه جدیدتر و خاص‌تر بودن تابلو مغازه‌های خود در حال رقابت هستند و این موضوع می‌طلبد تا تابلوسازی هم به طور پیوسته جنس‌ها و طرح‌های جدید به بازار ارائه دهد.

اگر شما هم به دنبال یک پیمانکار حرفه‌ای تابلوسازی می‌گردید تا از این قافله عقب نمانید، حتما نکات این مقاله را دنبال کنید.

نکات قبل از سفارش که باید با شرکت تابلوسازی مطرح کنید

بهتر است قبل از مراجعه به شرکت‌های تابلوسازی، نکات اولیه‌ای را بدانید تا بتوانید مذاکره بهتری با طراحان و پیمانکاران داشته باشید.

هدف شما از سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی چیست؟

به طور کلی هدف تبلیغات آن هم از طریق تابلو سردرب، به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

اعلام فعالیت اصلی فروشگاه:

IMG 20200713 110808

فروشگاه شما احتمالا از لحاظ جانمایی در این دو حالت قرار دارد. یا در میان بسیاری از هم‌صنفی‌های خود هستید، مثلا یک لوازم خانگی در خیابان جمهوری تهران، و یا در یک محله به تنهایی فعالیت می‌کنید، مثل یک مغازه لوازم‌التحریر یا لوازم قنادی در یک محله مسکونی.

در حالت اول مشتریان می‌دانند که احتمالا بیشتر مغازه‌های خیابان جمهوری مربوط به چه صنفی هستند. پس درج عنوان لوازم خانگی توجه زیادی از آنها جلب نمی‌کند. شما باید فراتر از عنوان فعالیت یا خدمات خود رفته و به برندهایی که موجود دارید و یا شرایطی که برای فروش دارید اشاره کنید و فرصت تبلیغات محیطی را با توضیح واضحات نسوزانید.

اما در حالت دوم، خیلی از رهگذران پیاده و سواره به دنبال یک خدمات در محله خود هستند و به محض دیدن تابلو عطاری یا تابلو داروخانه، جلوی محل کسب‌وکار شما ترمز می‌زنند. اینکه چه محصولاتی دارید یا با کدام برندها کار می‌کنید برایشان در درجه دوم اهمیت است و با ورود به فروشگاه سوالاتشان را حضوری می‌پرسند. یعنی در این حالت اعلام فعالیت و خدمات شما اولویت بیشتری دارد.

با درمیان گذاشتن این موضوع با شرکت تابلوسازی می‌توانید درخواست هدفمندتری داشته باشید و از فضای تبلیغاتی خود بیشترین استفاده را ببرید.

همچنین باید بدانید تابلوهای شلوغ و پر از حروف برجسته خوانایی کمتری از همتایان مینی‌مال و خلوت خود با فونت‌های درشت دارند.

گزیده‌گویی هم به تاثیرگذاری تابلو می‌افزاید هم هزینه‌های ساخت را پایین می‌آورد.

اعلام مزیت رقابتی:

مزیت رقابتی خدمات یا محصولاتی هستند که شما را از رقیبانتان متمایز می‌کنند. به طور نمونه یک سوپرمارکت در یک منطقه اداری با درج عبارت "ارسال رایگان" مشتریان بیشتری جذب می‌کند.

عناوینی مثل "نمایندگی رسمی- خدمات شبانه‌روزی- همواره تخفیف- ارزانتر از همه جا" روی تابلومغازه از همین دسته هستند. با مشورت با تابلوساز خود شاید ایده‌های بهتری هم پیدا کنید.

راه‌های ارتباطی:

خوب است که در قالب چند لایت باکس کوچک و یا حروف‌های نئونی روی شیشه مغازه یا تابلو راه‌های ارتباط با مشتریان مثل تلفن، آدرس وب‌سایت و یا پیج اینستاگرام را قرار دهید. به این شکل در روزهای تعطیل و یا ساعاتی که فروشگاه شما بسته است هم مشتریان می‌توانند با شما در ارتباط باشند.

طراحی تابلو فروشگاهی

حتما از تابلوساز خود بخواهید که قبل از اجرا چند اتود از طرح تابلو سردرمغازه با جنس‌های مخنلف و نورپردازی برایتان طراحی کند. حتی‌الامکان یکی از طرح‌ها را به طور سه‌بعدی درست کرده و نمای روز و شب حروف برجسته را به شما نشان دهد. با این کار شما قبل از اجرا دقیقا در جریان جزئیات حروف خود قرار خواهید داشت.

ارتباط تابلو سردر و هویت بصری

هویت بصری برند باید در کل فضاهای تبلیغاتی فروشگاه به طور منسجم و یکپارچه مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به ساخت تابلوُ نسبت به طراحی لوگو و رنگ‌های سازمانی اقدام کنید.

بدین شکل می‌توانید تمام لایت باکس‌های داخلی، تابلوهای راهنما، حروف برجسته داخلی و نمادها و ماکت‌های مورد نظر خود را به طور یک‌جا و با یک مجموعه قرارداد ببندید. با این روش هم ارتباط میان اجزا از لحاظ برندینگ حفظ می‌شود و هم با سفارش همزمان در وقت و هزینه ها صرفه‌جویی می‌شود.

شرکت‌های تابلوسازی معتبر هم می‌توانند در طراحی لوگو و برندبوک و هویت برند به شما کمک کند. البته در صورتی که مبانی تبلیغاتی را رعایت کنند و ظرفیت تولید و طراحی همه اقلام تبلیغاتی را در تیم خود داشته باشند.

بهترین زمان برای سفارش تابلو مغازه یا شرکت چه موقع است؟

برای اینکه تابلو مغازه در جای مناسب و با استفاده از جنس متناسب با دکور شما اجرا شود بهتر است در زمان نازک‌کاری با مشاور تابلو سازی تماس گرفته شود در این زمان می‌توانید برای سیم کشی نحوه اجرا تصمیم مناسبی بگیرید که در انتخاب تابلو بهتر به شما کمک می‌کند.

انتخاب یک شرکت تابلوسازی معتبر

در میان تابلوسازهای حروف برجسته تهران، تیم تابلوسازی موتیفا از بهترین مجموعه‌ها برای ساخت یک تابلو سردر حرفه‌ای متناسب با شرایط شما هستند.

حضور چندین طراح معمار و دکوراسیون داخلی در کنار بهترین استادکارهای این رشته و تجهیزات کارگاهی به روز و مدرن،‌ ساخت و اجرای یک تابلوی به یاد ماندنی را برای شما تضمین خواهد کرد.

این مجموعه تا به امروز افتخار همکاری با بزرگترین برندهای داخلی و خارجی مثل عطر بیک، کارخانه بستنی نیتل، مجتمع تجاری سپید تهرانپارس، نمایندگی‌های برند ترکیه‌ای آووا و چندین فروشگاه در مجتمع ایران مال را داشته است.

IMG 20200713 110901

همین امروز برای ساخت تابلو حروف برجسته خود با مشاوران تبلیغاتی شرکت تابلوسازی موتیفا تماس گرفته و سیل مشتریان را به کسب‌وکار خود سرازیر کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.