کد مطلب: ۶۸۳۰۳۳

دستور جدید رئیسی/ واردات کدام محصولات ممنوع می‌شود؟

دستور جدید رئیسی/  واردات کدام محصولات ممنوع می‌شود؟

ابراهیم رئیسی در جمع کارکنان هپکو گفت: وارداتی که موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، واردات کدام محصولات ممنوع می‌شود؟

رئیسی رئیس جمهور در ادامه برنامه سفر به استان مرکزی بعد از بازدید از آذرآب به شرکت هپکو رفت و در دیدار با مدیران، مهندسان و کارگران شرک هپکو ت در خصوص مسائل و مشکلات صحبت کرد.

حجت الاسلام رئیسی در این بازدید با تاکید بر مقابله با مافیای واردات گفت: وارداتی که موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است و با آن مقابله می‌کنیم چرا که این مهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

رئیس جمهور گفت: اجازه نمی‌دهیم محصولاتی که نمونه داخلی دارند به کشور وارد کنند.

به گفته رئیس جمهور تولید تجهیزات فنی مهندسی و صنعتی برای کشور ایجاد قدرت میکند و توسعه واحد‌های صنعتی که دارای دانش تخصصی هستند از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حمایت از تولیدات داخلی درست و یک سیاست خوب اما به میزان عرضه و تقاضا هم باید یک نطری داشت بطور مثال ما فلان کالا را اصلا بسیار هم با کیفیت و قابل رقابت با خارجی تولید میکنیم ولی ایا تولید انبوه داریم و میزان تولید جوابگوی نیاز داخلی است یا خیر اگر نه دستور عدم موجب یک رانت و افزایش قیمت و مشکلات بیشتر است پس هر گردی کردو نیست و با توجه به سایر شرایط هر رو دستور بخشنامه و …..صادر کرد والله کمر مردم از اثرات مخرب بخشنامه ها و قوانین یک شبه خم شده

  • ناشناس

    همه اش برداشت اشتباه خودمون خودمون رو تحریم میکنیم بلد میگیم تحریم هستیم

  • ناشناس

    این بخشنامه ممکن است در خصوص کالا هایی باشد که بیش از مصرف داخلی هست.

  • علیسام

    ریس جمهوری عزیز پس با وجود این همه دام مازاد بر مصرف که رو دست ملت مونده چرا گوشت برزیلی هفته ای یبار توضیع میشه …اینارو کی میاره که نه زور ملت بهشون میرسه ن زور دستورات جنابعالی
    ادمین عزیز لطفا منتشر کن