کد مطلب: ۴۸۷۵۵۲

دستور رئیسی برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

دستور رئیسی برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس، با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان طی هفته گذشته اظهار کرد: این دستورالعمل در کنار دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه کمک می‌کند تا تخلفات و مشکلات در این بازار به حداقل برسد.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس امری مناسب و مطلوب است.

علیزاده تاکید کرد: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اره نظارت کنین و اگه واقعا نظارت میکنین باید تا حالا این حقوقی ها مخصوصا حقوقی خگستر رو گرفته باشین که چقدر از سرمایه مردم رو خورده.
    در سهام خگستر خیلی داره فساد میشه خیلیی

  • ناشناس

    خگستر باید بدجور پیگیری بشه اگه واقعا اقدام کنین خگستر رو به وضوح میبینین

  • ناشناس

    این حرفا و دستورها آدمو یاد فیلم ها میندازه
    که تو فیلم دو تا پلیس واسه متهم نقش پلیس بد و پلیس خوب رو بازی میکنن
    تا به هدفشون برسن…
    خیلی پیچیده نیست
    فقط کمی تفکر لازم…….

  • پیروز

    نیست رنگی که بگوید بامن
    اندکی صبر سحر نزدیک است
    دیگران را هم غم هست به دل
    غم من لیک غمی غمناک است

    • ناشناس

      ولی دل به پاییز نسپرده ایم

  • ناشناس

    بخدا ما مرد پایین ومتوسط نابود وپایمال شدیم کاری برای این گرانی ها بکنید

  • ناشناس

    جناب آقای رییسی
    ما مردم ستمدیده از دست روحانی و سازمان بورسش انتظار داریم ، که این بی برنامگی و رانت بازی و تمامی پرتفوی مقامات دولتی و سازمان بورس و کارکنانش به صورت ریز بررسی و بر خورد شدید و جبران ضرر وزیان مردم هم گردد.
    از زحمات حضدتعالی متشکریم

  • ناشناس

    هی هر روز می‌آیید می‌گویید اگر این حمایت از دست بده،در حمایت بعدی دیگه این حمایت پرقدرتترینه دیگه از از حمایت بالا میره.باز همان آش و همان کاسه.چقدر مارا ساده لوح و ببو میدانید.بس کنید از این همه فریبکاری.

  • ناشناس

    همه اینهایی که آمدند که کمک کنند که بورس به حمایت برسه وراه خودشو بره و این مردم ضرر دیده و فلک زده نجات پیدا کنند،همش دروغی بیش نیست.اینها که آمده اند که سروسامان بدن به بورس که خوب بشه همه‌شان سروته یک کرباسن.میآیند بلکه اینها هم به نوعی از آب گل آلود چیزی نسیبشان بشه.دیگه اعتمادی نیست و نمانده.

  • ناشناس

    باید این 25 اقتصاددانها را همگی را بدون استثنا به دار بیآویزند.و یک لحظه معتلش نکنند.چون اینها با جون این افراد کم بضاعتی که آمدند تو بورس از روی ناچاری که کمک خرجشان بشود بازی کردند.

  • ناشناس

    چرا بعد از به خاکستر نشستن بورس واز بین رفتن بطور کامل سرمایه ی مردم بینوا که با تشویق واعتماد به شما وارد بورس شدن پی گیر شدین؟!!! واقعا خسته نباشین …..موندین وموندین تا نزدیکی انتخابات امریکا که شاید بورس یه تکونی بخوره بعد بگین اره تلاشهای ما بلاخره نتیجه داد تازه اگه هم بعد انتخابات اوضاع بورس بد تر شد بگین مردم شما که شاهد بودین که ماتمام تلاشمونو کردیم ولی بقیه مقصرن واقعا به تنها چیزی که فکر نمیکنین حق مردمه من یه بازنشسته یی هستم که با ۴ میلیون دارم با بدبختی زندگی میکنم پولی که از باز نشستگی بهم دادن رو گذاشتم برای اینده ی بچه ها که نابود شد تمام زسرمایه ی زندگیم از بین رفت نتونستم هیچ کاری برای بچه هام بکنم واقعا اقای مسئول انصافه؟؟؟