کد مطلب: ۶۶۲۷۱۵

دستگیری ۱۶ نفر از اخلالگران بازار ارز و طلا

دستگیری ۱۶ نفر از اخلالگران بازار ارز و طلا

طبق اعلام سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی ۱۶ نفر از سرشاخه‌های اصلی اخلالگر در بازار ارز فردایی و طلا دستگیر شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از دستگیری ۱۶ سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

بر اساس گزارش تسنیم ، مهدی حاجیان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر غیرقانونی بودن معاملات فردایی طلا و ارز، ۱۶ نفر از اخلالگران و سرشاخه‌های تاثیرگذار در این بازار را دستگیر کرده‌اند.

با توجه به اینکه اخلالگران بازار ارز و طلا با ایجاد تقاضای کاذب و غیرواقعی نسبت به افزایش تقاضا و بالا بردن قیمت طلا و ارز اقدام می‌کردند این دستگیری با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی مخلان بازار ارز فردایی و طلا و با هماهنگی قضائی و بانک مرکزی انجام شد.

حاجیان تصریح کرد: با توجه به مصوبه اخیر، شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در بازار ارز و طلا می‌کنند در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به کسانی که در این بازار فعالیت داشته و یا قصد ورود به این بازار غیرقانونی را دارند، هشدار جدی می‌دهد که تحت رصد پلیس هستند و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بالاخره یک خبر خوب از تجارت نیوز