کد مطلب: ۴۴۹۸۶۸

دلارهای تقلبی در غرب تهران کشف شد

دلارهای تقلبی در غرب تهران کشف شد

ماموران پلیس امنیت ۱۴۰۰ دلار تقلبی را از فردی در محدوده میدان صادقیه تهران کشف کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به یک از صرافی در تهران از قصد خود برای فروش ۱۴۰۰ دلار خبر داده و آن را به متصدی صرافی تحویل داد. متصدی نیز با بررسی دلارها پی به تقلبی بودن آن برده و بلافاصله ماموران پلیس را در جریان موضوع قرار داد و همزمان فرد فروشنده را نیز معطل کرد تا ماموران به محل برسند.

با حضور ماموران در این صرافی، فروشنده دلارها دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که دلارها را از یکی از دوستانش گرفته و قرار بوده تا در صورت فروش، مبلغی هم به او برسد. در همین راستا نیز ماموران برای دستگیری دوست این فرد وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضایی او را نیز در مخفیگاهش در غرب تهران دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

پس از انتقال به پلیس امنیت او نیز تحت بازجویی قرار گرفته و صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد ودگفت: این دلارها را یکی از دوستانش که ساکن خارج از کشور است به او داده و از تقلبی بودنش اطلاع داشته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که با تشکیل پرونده برای متهم این فرد به همراه پرونده و اسکناس‌های جعلی به ماموران پلیس امنیت اقتصادی تحویل داده شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.