کد مطلب: ۳۷۷۱۷۲

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با تجارت‌نیوز:

ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای صنعتی حذف نشده است / به برخی صنایع نگاه ویژه‌تری خواهیم داشت

ارز 4200 تومانی برای کالاهای صنعتی حذف نشده است / به برخی صنایع نگاه ویژه‌تری خواهیم داشت

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: هنوز ارز چهار هزار و 200 تومانی برای کالاهای صنعتی حذف نشده و بانک مرکزی و دولت در این باره تصمیم نهایی را نگرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چندی پیش بود که مهدی رئیس‌زاده، مشاور بانکی اتاق ایران از احتمال حذف ارز 4200 تومانی برای بخش صنعت خبر داد و گفت: «سیاست کلی بانک مرکزی و دولت پیشروی به سمت تک‌نرخی شدن ارز و حذف ارز چهار هزار و 200 تومانی است.» این صحبت‌ها در شرایطی مطرح است که معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت این ادعا را رد می‌کند.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت در پاسخ به این پرسش که آیا ارز چهار هزار و 200 تومانی برای کالاهای صنعتی حذف شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: هنوز ارز چهار هزار و 200 تومانی برای کالاهای صنعتی حذف نشده و هنوز بانک مرکزی و دولت در این باره تصمیم نهایی را نگرفته‌اند.

سعید زرندی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم همانند سال گذشته با افت تولید مواجه هستیم؟ عنوان کرد: امیدواریم امسال حداقل بتوانیم تولید سال 97 را حفظ کنیم. وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امسال در نظر دارد که بخش تولید توسعه یابد. البته قرار است به برخی صنایع نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

سعید زرندی اظهار کرد: امسال وضعیت تولیدکنندگان بدتر از سال گذشته نیست و امیدواریم سال 98 وضعیت تولید بهتر از سال قبل باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.