کد مطلب: ۷۵۱۶۹۸

عرضه دنا پلاس با شرایط ویژه در بورس کالا

عرضه دنا پلاس با شرایط ویژه در بورس کالا

خریداران دنا پلاس از بورس کالا آفر ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات عرضه دنا پلاس در بورس کالا را بخوانید.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که تعهدات دناپلاس دستی بورس کالایی به موقع و حتی زودتر تحویل می‌شود.دوشنبه هفته‌ای که گذشت (۲۶ دی ماه) ۱۰ هزار دستگاه دناپلاس دستی در بستر بورس کالا با قیمت ۳۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معاملات شد.

در حالیکه موعد تحویل این خودرو‌های دناپلاس دستی سفید که برای اولین بار در بورس کالا عرضه شده‌اند، روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ درب انبار کارخانه اعلام شده بود، حال گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تحویل به‌موقع این خودرو‌ها خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است:

"در پی انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تاخیر در تحویل دناپلاس‌های عرضه شده در بورس کالا ، تاکید می‌شود این موضوع صحت نداشته و تمامی تعهدات در موعد مقرر انجام خواهد شد.

شرکت ایران‌خودرو در تحویل تمامی تعهدات ایجاد شده از طریق بورس کالا به موقع عمل کرده و حتی زودتر از موعد نیز خودرو‌ها تحویل خریداران شده است؛ تحویل خودرو‌های دنا پلاس‌هایی که اخیرا به تعداد ۱۰ هزار دستگاه عرضه شده نیز به‌زودی آغاز خواهد شد و تا پیش از پایان اسفند ماه امسال، همه تعهدات این خودرو طبق موعد تعیین شده تحویل خواهند شد. "

ایران‌خودرو در رابطه با اخبار نادرستی که در اطلاعیه خود به آن اشاره داشته، اعلام کرده است: "در روز گذشته (پنجشنبه) متن یکی از قرارداد‌های مشتریان که موعد تحویل آن به علت اشتباه‌ِ اپراتور سیستم، ۹۵ روزه درج شده در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده است؛ با توجه به اینکه فروش در بورس کالا تجربه جدید در عرضه محصولات است، پس از دریافت اطلاعات از بورس کالا و در حین ورود اطلاعات به سیستم ایران‌خودرو، خطای اپراتور منجربه درج اطلاعات نادرست موعد تحویل محصول شده است. "

یادآوری می‌شود که در آذر ماه امسال نیز، گروه صنعتی ایران‌خودرو، تاکید و اعلام کرده بود که به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برای خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا امکان تحویل زودتر از موعد تعیین شده فراهم است.

قیمت پایه دنا پلاس

بر اساس بخشنامه منتشر شده شرایط فروش دنا پلاس، قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰۰ دستگاه می باشد .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی دنا پلاس در این نوبت فروش ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۳ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.

هرکدملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه می‌باشد. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

مشخصات دنا پلاس

دنا پلاس دارای موتور EF7 با حجم موتور ۱۶۴۵ / حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ اسب بخار / حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر / استاندارد آلایندگی یورو ۵ / ترمز عقب کاسه ای / سیستم ترمز ضد قفل ( EBD و ABS ) گیربکس ۵ دنده دستی / رینگ ۱۵ اینچ فولادی / سنسور دنده عقب / دوربین دید عقب / کروز کنترل / آینه های جانبی برقی / صندلی راننده و صندلی شاگرد ۸ حرکته برقی / مالتی مدیا / فرمان هیدرولیکی / کلیدهای کنترلی روی فرمان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شرایط ویژه و آفر کجای مطلب بود؟

  • احمد

    سلام.چرا مسئولینی مربوطه بورس قانون بورس رقابتی مزایده ای و قیمت نزدیک بازار چرا موضوع یک خانم که توان رانندگی یا گواهینامه ندارد تکلیف خرید خانمها در بورس شفاف سازی کنند.بانوان که نیاز به خودرو دارند شرایط عدم خرید خودرو از سال 1398 دارند.

  • ناشناس

    هنوز برای دنا پلاس ثبت نام میکنن یا وقتش تموم شده؟

  • ناشناس

    روش ثبت نام را توضیح دهید وقیمت این ماشین چقدر است وایا شرایط اقساطی دارد

  • ناشناس

    روش ثبت نام را توضیح دهید وقیمت این ماشین چقدر است وایا شرایط اقساطی دارد منظورم ماشین دنا پلاس میباشد اولین بار است که پیام میدم ممنونم اگر راهنمایی کنید

  • ناشناس

    این که مزایده ای هست بورس کالا چیه دیگه همون بگین مزایده ای هرکی بیشتر پول بده میخره مردم موندن تو پول پراید اینه همه که وارد بورس میشن بیشتر دلال و بنگاه دار هستن

  • علی دریوشی

    با سلام و احترام. به نظر من این قرعه کشی اشتباهه هر کد ملی که شرایطشو داره بدون قرعه بهش ماشین بدین حالا طرف یا میخاد بفروشه یا نگهش داره اینجور تقاضا هم بیشتر میشه. طرف صد بار اسم مینویسه

    • S

      دقیقا والا کاش فروش ماشینو ازد کنن همیشه هم موجود باشه مردم هم بفکر اتمام یا بالا رفتم قیمت ماشین نیسان اینجوری دیگه کسی هجوم نمیاره هرکس نیاز داره میخرع هروقت دلش بخواد

  • ناشناس

    سلام
    مسئولین رسیدگی کنید
    اینکه خودروها رو تو بورس بردین چه نفعی واستون داره
    چه وضعشه ی قیمت اعلام میکنید بعد هرمی بالاتر بزنه مال اون میشه
    اگه شما برای مردم کار میکنید همون قرعه کشی بزارین یا لااقل تو بورس که گذاشتین پول ملاک نباشه
    خوب اومدو ی بنده خدایی قرض کرد گذاشت ماشین به اسمش درنیومد نمیتونه که هر دفعه پول قرض بگیره باز پس بده
    همون مثل قرعه کشی بزارین هرمی اسمش درآمد پولو واریز کنه وگرنه حذف میشه
    مثلا الان ما دنا پلاس توربو اتوماتیک می‌خوایم نمی‌تونیم ماشینمون بفروشیم بزاریم تو بورس که آیا اسممون در بیاد یا نه
    یکم به فکر مردم باشین ضرر نمیکنید
    بزارید اونایی که میخوان یکم بروز شن جلوشون گرفته نشه
    بابا واسه خود کشور ایرانم خوبه
    انشالله که خونده بشه و کاری انجام بشه

  • ناشناس

    واقعا کاراتون،حال ادم بهم میزنه،چند سال پیش بود که سایپا،با ویران خودرو،ورشکست کردن،۴ ملیون میگرفتن،بقیه،قسط ۲۵۰ هزار تومنی،حالا که مردم،بی خرد رفتن،خریدن،حالا،چرا،پدر مردم در میارید،برید که خدا هست،پدر در میاره،

  • ناشناس

    اینم ی جور کلاهبرداریه وگرنه دست کی میرسه تحقیق کنید