خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۸۶۸۵

دود سیاه در آسمان شمال تهران/ علت چه بود؟ + ویدئو

دود سیاه در آسمان شمال تهران/ علت چه بود؟ + ویدئو

دود سیاهی آسمان بخشی از منطقه شمال تهران را سیاه کرده است. اما دلیل این موضوع چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، گفته می‌شود مصالح ساختمانی در یک بنای‌یمه کاره در خیابان سعادت‌آباد آتش گرفته است ( رکنا

).

چندی پیش نیز ویدئوهایی از آتش‌سوزی گسترده در غرب تهران منتشر شد. ابتدا گفته شد شرکت شهر خودرو که فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو را بر عهده دارد دچار آتش سوزی شده اما دقایقی بعد اعلام شد که آتش‌سوزی مربوط به انبار شرکت بهنوش است.

به گزارش تجارت‌نیوز،برخی از شهروندان از مشاهده دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در غرب تهران خبر دادند که بر اساس اطلاعات بدست آمده این آتش سوزی مربوط به یکی از انبارهای شرکت بهنوش بود.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی وقوع این آتش سوزی را تایید کرده و گفته بود: آتش‌سوزی در محوطه باز یک شرکت مواد غذایی در جاده مخصوص کرج - نرسیده به بزرگراه آزادگان روی داده است که بلافاصله ماموران سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفته علت آتش‌سوزی پالت‌هایی است که در محوطه باز وجود دارد و دود گسترده در جنوب غرب تهران ناشی از سوختن این پالت‌هاست.

پیش از آن نیز پالایشگاه نفت در جنوب تهران آتش گرفته بود و ظاهرا حریق در انبار نفت این پالایشگاه باعث دود غلیظ در آسمان جنوب پایتخت شد.

دود غلیظی ای آتش‌سوزی در اطراف شهرک شهید بهشتی در شهر ری مشاهده شد که ناشی از آتش‌سوزی در پالایشگاه تندگویان تهران بود. حادثه آتش‌سوزی درا ین پالایشگاه پس از چند ساعت تلاش به صورت کامل مهار و اطفاء شد.

دود سیاه این آتش‌سوری در جنوب تهران، از بلوار میرداماد قابل مشاهده بود.

در آن زمان حامد آرمان‌فر، مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران اعلام کرد: حدود شش هزار بشکه از یکی از مخزن‌ها با ظرفیت ۲۰ هزار بشکه‌ای و مخزنی دیگر با ظرفیت بیست‌ودو هزار و پانصد بشکه‌ای که حدود هجده هزار و پانصد بشکه حجم محتویات آن بوده، عامل آتش‌سوزی پالایشگاه تهران بوده است.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.