کد مطلب: ۵۲۲۵۵۷

خلق ثروت دلاری با دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال بیزآموز، هزینه پایین، کیفیت بالا

خلق ثروت دلاری با دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال بیزآموز، هزینه پایین، کیفیت بالا

اولین قدم در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال آموزش است زیرا اگر بدون آموزش و آگاهی وارد این بازار شوید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.

ارز دیجیتال ، بیت کوین و بازارهای مالی بین‌المللی عنوان‌هایی است که در چند سال گذشته بسیار به گوش رسیده است و توجه بسیاری از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و کسب درآمد دلاری را داشته‌اند را به خود جلب کرده است.

کار کردن در این نوع بازارها در کنار درآمد بالا، ریسک‌های بسیاری نیز دارد لذا لازم است تا پیش از ورود به این بازار اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم و با آگاهی کامل و آموزش وارد این دنیا شده تا علاوه بر کاهش ریسک‌های موجود بتوانیم بصورت حرفه‌ای به فعالیت در این حوزه بپردازیم.

چطور وارد دنیای ارزهای دیجیتال شویم و شروع به کسب درآمد کنیم؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران دوست دارند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند زیرا یک دارایی بسیار بی‌ثبات است. لذا اگر بتوانید زمان بازار را به درستی تشخیص دهید، خرید و فروش و ترید ارز دیجیتال می‌تواند بازدهی بسیار بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سنتی برای شما داشته باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز دوره‌های آموزش ترید ارز دیجیتال را تهیه کنید.

معامله‌گران ارزهای رمزنگاری شده اغلب یکی از این دو هدف را در نظر دارند: جمع‌آوری بیت کوین یا کسب سود به دلار. با خرید و فروش مستمر در بازار ارزهای دیجیتال، خطر از دست دادن رمزارزهای خود را در بازار دارید. از آنجا که قیمت رمزارزها یا ارزهای دیجیتال پایه بسیار ناپایدار است، باید با آموزش وارد این حوزه شوید تا ضرر و زیان در این بازار را به حداقل برسانید.

راه و روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال چیست؟

IMG 20210317 123606

خیلی ساده با ۶ قدم می‌توانید به خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید:

۱- آموزش

اولین قدم در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال آموزش است زیرا همانطور که بیان شد اگر بدون آموزش و آگاهی وارد این بازار شوید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. اگر سری به فضای مجازی و سرچ گوگل بزنید متوجه خواهید شد افراد زیادی اقدام به فروش دوره های آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال می‌کنند! اما سوالی که ممکن است در ذهن خیلی از مخاطبین این حوزه پیش آید این است که چطور بفهمیم اساتید این دوره‌ها صلاحیت آموزش دارند؟ آیا این افراد که اقدام به فروش دوره‌های آموزشی خود می کنند اطلاعات و تجربه کافی در حوزه آموزش‌های ارائه شده دارند؟ با توجه به هزینه‌های بالای این دوره‌های آموزشی چه راه حلی برای آموزش با هزینه کمتر و استفاده از اساتید بهتر وجود دارد؟

آکادمی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین بیزآموز با ارائه بهترین دوره‌های آموزشی کسب درامد دلاری و دوره اموزش ارزدیجیتال سعی کرده دو هدف را در پیش گیرد :

الف- آکادمی بیزآموز با تعیین قیمتی منصفانه بر روی دوره‌های آموزشی خود توانسته راه حلی برای استفاده تمامی اقشار از این نوع آموزش‌ها پیدا کند بطوریکه نه تنها مباحث مطرح شده در دوره‌های آموزشی بیزآموز کامل‌تر و جامع‌تر از سایر دوره‌هایی که با قیمت‌های گزاف در سایت‌های دیگر بفروش می‌رسد، می‌باشد بلکه کیفیت بالای دوره‌های برگزار شده قابل قیاس با دوره‌های موجود نمی‌باشد.

ب- تیم فنی بیزآموز قبل از انتشار دوره‌های آموزشی از دانش و اطلاعات اساتید دوره بررسی دقیق به عمل آورده و صلاحیت تدریس دوره آموزشی توسط استاد مورد نظر را چک می‌کند.

دوره‌های برگزار شده در بیزآموز بصورت آنلاین و بر اساس ویدیوهای آموزشی می‌باشد و کیفیت و محتوای دوره بصورت کامل قبل از انتشار در سایت، توسط تیم فنی بررسی می‌گردد. لذا شما بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده و راه جدیدی برای کسب درآمد از نوع دلاری برای خود باز کنید.

IMG 20210317 123627

۲- ایجاد یک حساب در صرافی‌های ارز دیجیتال

در گام بعد باید یک حساب کاربری در صرافی‌های ارزهای دیحیتال ایجاد کنید. Coinbase ، Gemini و Binance از بهترین کارگزاری های رمزنگاری در بازار هستند. هر ۳ این گزینه ها یک رابط کاربری ساده داشته و انواع آلت کوین‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

برای ایجاد یک حساب کاربری، باید در سایت مربوطه ثبت نام و مراحل را طی کنید. برخی از اطلاعات متداول که هنگام افتتاح حساب خود باید ارائه دهید ، شامل آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی می‌باشد.

۳- شارژ حساب خود در صرافی

پس از ثبت نام در صرافی ارزهای دیجیتال، باید حساب خود را شارژ کنید. که این کار در صرافی‌های ایرانی که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند قابل انجام است.

۴- یک ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید

اکثر معامله‌گران فعال ارزهای رمزنگاری شده بیشتر سرمایه خود را به بیت کوین و اتریوم اختصاص می‌دهند. این رمز ارزها نسبت به آلت کوین‌های کوچکتر، افزایش قیمت بیشتری دارند.

بسیاری از معامله‌گران، بخشی از سرمایه خود را به آلت کوین‌های کوچکتر اختصاص می‌دهند. گرچه رمزارزهایی که Market cap آن‌ها کمتر است، در بازار خطرناک تر از دیگر رمزارزها هستند، اما پتانسیل صعودی بالاتری را ارائه می‌دهند. بسیاری از آلت کوین‌های کوچک در عرض چند ماه بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته‌اند و همین امر آنها را برای سرمایه گذاران مقاوم به ریسک جذاب کرده است.

۵- انتخاب یک استراتژی معامله

اندیکاتورها و اسیلاتورهای مختلفی برای ترید و انتخاب وجود دارد و بیشتر معامله‌گران هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال چندین فاکتور را در نظر می‌گیرند. اگر در زمینه سرمایه‌گذاری تازه وارد هستید ، بهتر است یک دوره آموزشی ارزهای دیجیتال و ترید در این بازار را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما آکادمی بیز آموز می‌باشد.

۶- نگهداری رمزارز خریداری شده

اگر به طور فعال قصد معامله در بازار را دارید، مجبورید وجوه خود را در صرافی ذخیره و نگهداری کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید. اگر رمزارزهای خود را برای نگهداری میان‌مدت و بلندمدت خریداری می‌کنید، باید کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید.

کیف پول‌های ارز دیجیتال به صورت کیف پول نرم‌افزاری یا کیف پول سخت افزاری ارائه می‌شود. هر دو امن هستند، اما کیف پول‌های سخت افزاری بهترین امنیت را دارند ، زیرا ارزهای دیجیتال شما را به صورت آفلاین بر روی یک دستگاه فیزیکی ذخیره می‌کنند. Ledger یک برند کیف پول سخت افزاری عالی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده خود به آن اعتماد دارند. اگر به دنبال کیف پول نرم افزاری هستید، چندین گزینه در iOS ، Google Chrome و Android وجود دارد که استفاده از آنها رایگان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.