کد مطلب: ۳۵۳۷۴۰

دو خبر مهمی که شاید منجر به بهبود بورس شود

دو خبر مهمی که شاید منجر به بهبود بورس شود

انتشار دو خبر جدید و مهم شاید منجر به بهبود وضعیت بورس و کاهش هیجانات بازارهای رقیب ارز و سکه و طلا شود.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از اخبار بانک ، در حالی بازارهای سهام، ارز و سکه و طلا طی روزهای اخیر با نوسانات معنادار و ناشی از رویدادهای سیاسی و اقتصادی روبه‌رو شده‌اند که انتشار دو خبر جدید و مهم و بازتاب آن شاید منجر به بهبود وضعیت بورس و کاهش هیجانات بازارهای رقیب شود.

براساس این گزارش، رویداد مهم اول مربوط به آخرین جلسه گروه ویژه اقدام مالی معروف به FATF در پاریس و احتمال تمدید مهلت دوباره به ایران بوده که قرار است پنجشنبه این هفته بیانیه‌ای صادر شود.

رویداد مهم دیگر هم قطعنامه‌ نهاد مرکزی حزب دموکرات آمریکا (تعیین‌کننده نامزدهای ریاست جمهوری این حزب) است که آمریکا خواسته تا به برجام بازگردد.

در این رابطه ایسنا از قول سازمان نیاک اکشن (وابسته به شورای ملی ایران - آمریکا) اعلام کرد تصویب این قطعنامه تضمین می‌کند بازگشت به برجام یکی از اولویت‌های اصلی حزب دموکرات برای پیشبرد است.

تصویب این قطعنامه از سوی کمیته ملی دموکرات آمریکا از آنجا حائز اهمیت است که نشان‌دهنده رویکرد حزب دموکرات درباره برجام است. به این معنی که در صورت پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بازگشت به برجام به‌شکل جدی در دستور کار دولت این کشور قرار می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمی‌دونم روی چه حسابی روی این خبر مانور می‌دید، اگر خبر صحت داشت، در خود وب‌سایت کمیته دموکرات هم می‌زدن، این‌جوری اشاعه فیک‌نیوز کار صحیحی نیست، انتظار ما از تجارت نیوز بیشتر از اینهاست.