کد مطلب: ۳۰۱۰۲۸

باکس آفیس

راهبه جای آسیایی‌های خرپول را در باکس آفیس گرفت

راهبه جای آسیایی‌های خرپول را در باکس آفیس گرفت

این هفته «راهبه» اکران خود را آغاز کرد و با فروش ۳-۴ برابر بیشتر از «آسیایی‌های خرپول» در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. «نعنای فلفلی» نیز این هفته به روی پرده سینماها رفت.

این هفته «راهبه» (The Nun) اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرد و توانست ۶۶ میلیون و ۸۷۶ هزار دلار فروش داشته باشد. این فیلم که در ژانر وحشت و با بودجه‌ای ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده است. تیسا فارمیگا، دمیان بچیر و یوناس بلوکت از بازیگران اصلی «راهبه» هستند و کورین هاردی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) پرطرفدارترین فیلم کمدی این روزهای سینماهای آمریکای شمالی، این هفته به فروش هفتگی ۱۸ میلیون و ۲۲۹ هزار دلار دست یافت و مجموع فروش خود را پس از چهار هفته اکران به ۱۴۰ میلیون دلار رساند. این فیلم با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

«نعنای فلفلی» (Peppermint) با فروش هفتگی ۱۸ میلیون و ۱۷۵ هزار دلار و «مگ» (The Meg) با فروش هفتگی ۷ میلیون و ۷۳۹ هزار دلار، دو فیلم دیگری بودند که به ترتیب در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند. «نعنای فلفلی» اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشت. جنیفر گارنر، جان اورتیز، جان گالاگر، خوان پابلو ریبا و تایسون ریتر بازیگران این فیلم درام معمایی به کارگردانی پیر مورل هستند.

جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی متعلق به فیلم «جستجو» (Searching) جدیدترین ساخته آنیش چاگانتی بود. این فیلم معمایی در سومین هفته نمایشش در سالن‌های سینما ۶ میلیون و ۶۲۴ هزار دلار فروش داشت.

«ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) نیز در هفته هفتم اکرانش با کاهش تعداد سالن‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش فروش ۵۰ درصدی را تجربه کرد و در رتبه ششم جدول جای گرفت.

  • بیشترین فروش افتتاحیه بین فیلم‌های اکران‌شده در هفته گذشته: «راهبه» (The Nun) با فروش ۶۶ میلیون و ۸۷۶ هزار دلار
  • بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته: ----
  • بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته: «پایان عملیات» (Operation Finale) با کاهش فروش ۵ میلیون و ۲۵۵ هزار دلار

فیلم‌های پرفروش هفته سی و ششم باکس آفیس، ۱۴۲ میلیون و ۵۸۲ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و پنجم ۱۶ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۷ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.