کد مطلب: ۶۸۹۲۵۴

راهکارهای اسنپ برای تامین راحتی مسافران

راهکارهای اسنپ برای تامین راحتی مسافران

این‌ روزها می‌توانید با تاکسی اینترنتی خیلی ساده در مسیرهای مختلف تردد کنید و از سفری راحت، بی‌دردسر و البته مقرون‌به‌صرفه لذت ببرید.

تاکسی اینترنتی اسنپ

به‌نظرتان کسی هست که با خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ آشنا نباشد؟ حتی اگر از این خدمات استفاده نکرده باشید هم حتما نامش را شنیده‌اید. این‌ روزها می‌توانید با تاکسی اینترنتی خیلی ساده در مسیرهای مختلف تردد کنید و از سفری راحت، بی‌دردسر و البته مقرون‌به‌صرفه لذت ببرید. هدف اسنپ رفاه بیشتر مشتریان است و در این زمینه تلاش‌های تحسین‌برانگیزی هم کرده است که در ادامه، درباره‌شان توضیح می‌دهیم.

۱. دسترسی شبانه‌روزی به تاکسی اینترنتی اسنپ

درخواست خودرو از اسنپ در تمام ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است. دیگر لازم نیست نگران تعطیلی آژانس یا نبود تاکسی‌های دربست برای تردد شبانه باشید. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید درخواست اسنپ تاکسی بدهید و پس از چند دقیقه به‌سمت مقصد حرکت کنید.

۲. ارائه اطلاعات دقیق درباره راننده و مدت‌ سفر پس از درخواست اسنپ

زمانی که درخواست اسنپ می‌دهید، مشخصات راننده و خودرو و زمان تقریبی سفر به شما اطلاع داده می‌شود. اینها یعنی اسنپ دوست دارد سفر شما بی‌دغدغه باشد. وقتی می‌دانید با خودرو و راننده‌ای سفر می‌کنید که مشخصاتشان در سیستم ثبت شده است و می‌توانید مسیر سفر را هم ببینید، خیالتان راحت خواهد بود. در ضمن زمان تقریبی رسیدن به مقصد هم برنامه‌ریزی را برایتان ساده‌تر می‌کند.

۳. تضمین امنیت سفر با تاکسی اینترنتی اسنپ

همراه با تاکسی اینترنتی اسنپ در هر سفر اطلاعات خودرو و راننده را در اختیار دارید، یعنی اسنپ در مسیر تأمین امنیت‌تان گام بزرگی برداشته است. به‌جز آن، سرویس امنیت سفر هم وجود دارد که به مسافران اجازه می‌دهد در صورت نیاز با تیم ویژه امنیت سفر تماس بگیرند. اسنپ تماس مستقیم با اورژانس برای رسیدگی به شرایط خاص و حوادث ناگهانی را هم برای کاربران خود مقدور کرده است.
امکان ردیابی خودرو از مبدأ تا مقصد هم وجود دارد. مثلا اگر فرزندتان را با اسنپ به‌تنهایی راهی مقصدی کنید، می‌توانید در اپلیکیشن مسیر حرکت خودرو را ببینید.

۴. امکان پرداخت نقدی و آنلاین

برای پرداخت هزینه سفر حق انتخاب دارید که کرایه را آنلاین بپردازید یا با پول نقد. امکان استفاده از کیف پول آپ هم وجود دارد. اگر اپلیکیشن آپ را نصب و کیف پولش را شارژ کنید، می‌توانید کرایه را از موجودی آن بپردازید.

امکان پرداخت اعتباری را هم فراموش نکنید. هر کاربر بین ۱۵۰ هزار تا ۲ میلیون تومان اعتبار در اسنپ دارد. با این روش، بسته به سقف اعتبارتان می‌توانید از تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده کنید و در پایان ماه، تسویه‌حساب را انجام دهید.

۵. قیمت‌گذاری شفاف پس از درخواست خودرو

65

درخواست خودروی اینترنتی

اسنپ از سیستم رقابتی و کاملا شفاف برای قیمت‌گذاری استفاده می‌کند. قبل از هر سفر هم نرخ کرایه‌تان مشخص می‌شود و می‌دانید که باید چقدر هزینه کنید؛ بنابراین امکان لغو سفر وجود دارد. برخلاف تاکسی‌هایی که کرایه را متری حساب می‌کنند، اسنپ از همان بدو پذیرش درخواست خودرو به شما کرایه کلی را اعلام می‌کند.

۶. امکان بهره‌مندی از تخفیف‌ها و ثبت امتیازها

اسنپ برای کاربران طرح‌های تخفیفی مختلفی در نظر می‌گیرد. استفاده از کدهای تخفیف برای بهره‌مندی از خدمات مختلف جذاب است. وقتی با تاکسی‌های معمولی تردد می‌کنید، تخفیف نمی‌‌گیرید، اما با اسنپ سفرهای درون‌شهری را ارزان‌تر و با تخفیف طی می‌کنید.

علاوه بر کدهای تخفیف، با هر بار استفاده از خدمات مختلف اسنپ برایتان امتیازاتی در باشگاه مشتریان ثبت می‌شود. این امتیازها هم در قالب کدهای تخفیف برای استفاده از خدمات مختلف اسنپ در اختیارتان قرار می‌گیرند. اگر هم مایل باشید، می‌توانید با امتیازهایتان در قرعه‌کشی‌هایی با جوایز ارزشمند شرکت کنید.

۷. رانندگان حرفه‌ای و مسیریابی‌های دقیق

کسانی که راننده اسنپ می‌شوند، افرادی حرفه‌ای هستند. اسنپ هم سوابقشان را بررسی می‌کند. بنابراین رانندگانی حرفه‌ای با مسیریابی دقیق به‌کمک اپلیکیشن‌ها شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسانند.

هر سفر آداب و اصولی هم دارد، مثلا راننده باید بنا به درخواست مسافران کولر را روشن کند. رعایت نظافت خودرو از وظایف راننده است. همه اینها در پایان سفر ارزیابی می‌شوند و مسافران با درنظرگرفتن موارد مختلفی که اسنپ از آنها می‌پرسد به هر راننده و کیفیت سفر امتیاز می‌دهند. بدیهی است که رانندگان هم برای جلب‌نظر مسافران و کسب امتیازهای خوب، کیفیت سفر را بهتر و بهتر می‌کنند. این هم یکی دیگر از راهکارهای اسنپ رانندگان برای افزایش رفاه حال مسافران است.

در آخر

به خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ فکر کنید و ببینید چقدر ترددتان را راحت کرده است. دیگر نه لازم است نگران مسیریابی باشید و نه شلوغی مترو و اتوبوس را تحمل کنید. با پرداخت مبلغی منصفانه، مثل افراد معروف داخل ماشین اختصاصی خودتان می‌نشینید و راننده شما را به هرجا که بخواهید می‌رساند. این عالی است، موافقید؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هاکان

    من خودم راننده اسنپ ام هیچ امنیتی شخص راننده وجود نداره ، اسنپ بیشتر بفکر امنیت مسافر ها هست تا راننده

  • ناشناس

    لطفا در مورد رانندگان اسنپ و شرایط نامناسب انها هم مطلب بنویسید.

  • ناشناس

    سلام من راننده اسنپ هستم اما مدتی هست دیگه کار نمیکنم با این گرانی لوازم یدکی وکرایه نامناسب اسنپ به صرفه نیست .پس راننده که باید خدمات بده اما نتیجه ی نباشه خب کار کردن نداره حداقل اگه کرایه اضافه نمیکنید خب حداقل کمیسیون اسنپ کم کنید.

  • ناشناس

    نه اسنپ به درد میخوره نه تپسی چون هم راننده نارضی هست هم مسافر

  • علی مرادی

    آخه یه کم از راننده بدبخت بگید فقط فقط فکر کمیسیون خودتون هستید تاکسی از تهران تا کرج زیر ۲۰۰ نمیبره ولی راننده اسنپ بربخت با ۸۰ میبره تازه کمیسیون هم کم میکنه

  • وحید

    اگر اسنپ بخواد طبق سیستم اروپا کار کنه که خیلی تفاوت داره با ایران. یکی از شرکت های مهم خودرو اینترنتی در اروپا تاکسی اینترنتی اوبر هستش. پیشنهاد می کنم حتما قوانین رو بخونید
    مثلا سیستم پرداخت‌ نقدی رو کلا باید بردارده فقط آنلاین
    گزینه کولر و حمل بار هم کرایه اضافه باید بخوره در نرم‌ افزار برای راننده
    گزینه لغو سفر از طرف مسافر هم باید جرایمی برای مسافر داشته باشه.
    معطلی توسط مسافر چه بین مسیر چه در مبدا باید هزینه داشته باشه برای مسافر.
    و از همه مهمتر امنیت رانندگان هم باید تامین بشه چه مالی از طرف شرکت های بیمه که راننده بدونه اگه بیکار شد یه مدت بیمه داره و سابقه واسش رد میشه دوم امنیت جانی همانطور که مسافر بهش اهمیت داده میشه از مبدا تا مقصد در طول مسیر
    تازه تو ایران از راننده موقع استخدام استعلام سؤ پیشینه میشه ولی مسافر مشخص نیست اصلا که کسی واسش گرفته اسنپ رو یا خودش با یه سیم کارت ایرانسل می گیره و خیلی راحت میتونه هر بلایی می خواد سر راننده بیاره یا خودرو رو بدزده.

  • هادی هستم

    همه اینها را که گفتید درست و قابل قبول،اما یک لحظه هم وقت بگذارید و از رانندگان اسنپ راجب به امتیازاتی که باید داشته باشند و بهشون داده نمیشه و از کرایه هایی که نمیصرفه و از سر ناچاری قبول سفر میکنند هم بپرسید
    درسته که اسنپ برای حال مشتریان خدمات خوبی میدهد
    اما در حق تمام رانندگان ظلم بزرگی انجام میدن
    یک چالش برای رانندگان اسنپ بگذارید

  • سعید

    اگه منظورت بار اندازه یه وانت نبایدم ببرن ..
    بار یعنی یه چمدون..
    شما میخوای اندازه یه وانت بار بزنی بری تا مقصد بعد ۱۳/۵ کرایه بدی

  • سعید

    یه وانت بارو نمیگن بار
    بار یعنی یه چمدون

  • ناشناس

    کلا اسنپ به فکر راننده نیست و تنها چیزی که ارزش نداره راننده هست و حق و حقوقش

    • ناشناس

      نبایدم ارزش داشته باشه