خبر فوری:

کد مطلب: ۳۵۵۲۰۹

راهکار مهم تغییر شیوه سنتی به نوین در طلا و جواهر

راهکار مهم تغییر شیوه سنتی به نوین در طلا و جواهر

مرجع تخصصی طلا و جواهر این بار در منطقه آزاد کیش قصد دارد در این رشته و تخصص کامل و به‌روز سیستم نوینی را جایگزین بازارهای سنتی راه‌اندازی کند.

طلا و جواهر سازی از قدمت و پیشینه بسیار طولانی در تاریخ ایران به ثبت رسیده است، ازین‌رو بهترین طلا و جواهرسازان جهان و مدال‌آوران این رشته که در اکثر المپیادهای جهانی از ایران عزیزمان بوده است و کماکان هنوز هم حرف‌های بسیاری برای گفتن در عرصه‌های بین المللی دارد. مرجع تخصصی طلا و جواهر این بار در منطقه آزاد کیش قصد دارد در این رشته و تخصص کامل و به‌روز سیستم نوینی را جایگزین بازارهای سنتی راه‌اندازی کند و به لطف پروردگار تا به امروز نیز توانسته مراحل زیادی را با داشتن تجربه بیش از 30 سال را در این مسیر طی کند. لذا بازارهای سنتی نیز باید خود را با شرایط جدید و به‌روز وقف پیدا کرده و در این مسیر تلاش بسیار کند.

طلا و جواهر

همچنین ایرانیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامی می‌توانند از تمامی خدمات شرکت که متعاقبا اعلام خواهد شد استفاده کنند و از گارانتی، خدمات پس از فروش و تنوع مدل‌های به‌روزشده جهانی لذت خرید را احساس کنند.

شرکت روبینا الماس کیش با توجه به اینکه زیرمجموعه شرکت‌های مختلف طلا و جواهرسازی است می‌تواند به همیاری شما سفارش‌دهندگان عزیز به قله‌های بزرگ موفقیت این رشته دست یابد و در ازای خرید، شما عزیزان می‌توانید از بهترین پکیج‌های تفریحی، مسافرتی و… بهترین تخفیفات به همراه جوایز ویژه در جشنواره‌های مختلف منطقه آزاد نیز بهره‌مند شوید.

همچنین این سیستم در نظر دارد هرگونه مشاوره تخصصی به اعضای صنف و همکاران محترم را به‌صورت کلاس رایگان ارائه کند تا ضمن بهره‌مندی از خدمات فنی و مهندسی بتوانیم راه حل‌های مناسبی جهت گذر از شرایط فعلی با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال نیز جامعه عمل بپوشانیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.