کد مطلب: ۶۴۷۰۴

راه اندازی ۴ قطار جدید در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان

راه اندازی  4 قطار جدید در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد: علاوه بر قطارهای برنامه‌‌ای و فوق‌العاده در ایام مختلف سال، با ارایه الگوهای جدید تخفیفات، ۴ قطار جدید نیز در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان سال جاری راه‌اندازی شد.   راه‌اندازی قطار تندروی پردیس تهران-مشهد و بالعکس در ساعات حرکتی بعد‌ازظهر با ارایه تخفیف تا 15 درصد در ایام

de750da7d72ed5dc1a007d01cf7a4d5f_XL.jpg

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد: علاوه بر قطارهای برنامه‌‌ای و فوق‌العاده در ایام مختلف سال، با ارایه الگوهای جدید تخفیفات، ۴ قطار جدید نیز در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان سال جاری راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی قطار تندروی پردیس تهران-مشهد و بالعکس در ساعات حرکتی بعد‌ازظهر با ارایه تخفیف تا 15 درصد در ایام مختلف از جمله تسهیلاتی است که در تابستان سال جاری برای مسافران در نظر گرفته شده است. این قطار همه روزه ساعت 14:55 از تهران حرکت و ساعت 12:00 از مشهد مراجعت خواهد کرد.

قطار سبز تبریز-مشهد به صورت یک روز در میان ساعت 14:20از تبریز حرکت و ساعت 18:00 روز بعد از مشهد مراجعت می‌کند.

به گزارش تسنیم، قطار لوکس 4 تخته و 6 تخته اهواز-مشهد نیز روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 18:00از اهواز حرکت کرده و ساعت 06:20روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه از مشهد مقدس باز می‌گردد.

دیگر قطار اضافه شده جدید، قطار لوکس 4 تخته و 6 تخته تهران-گرگان می‌باشد که به صورت یک روز در میان ساعت 18:55از تهران حرکت ساعت 20:30 روز بعد از گرگان مراجعت خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.