کد مطلب: ۶۰۳۴۳۵

راه‌های کسب درآمد از اینترنت که شاید تا حالا نشنیده باشید!

راه‌های کسب درآمد از اینترنت که شاید تا حالا نشنیده باشید!

امروزه با گسترش بسیار زیاد شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش‌تر مردم از آنلاین‌شاپ‌ها، محدوده مشاغل بسیار گسترده‌تر شده است و صدها راه برای کسب درآمد اینترنتی چه به صورت خانگی و یا غیرخانگی در دسترس مردم قرار گرفته است.

همه ما همیشه به دنبال راه‌های کسب درآمد بیشتر و با موقعیت بهتر هستیم. چند سال پیش از این، وقتی سخن از درآمدزایی و کسب سود می‌شد، تنها مشاغلی که خارج از خانه هستند در فکر ما تداعی می‌شد، مانند کارمندی، فروشندگی و مشاغلی از این قبیل که در حوزه تخصص هر یک از ما بود. اما امروزه با گسترش بسیار زیاد شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش‌تر مردم از آنلاین‌شاپ‌ها، محدوده مشاغل بسیار گسترده‌تر شده است و صدها راه برای کسب درآمد اینترنتی چه به صورت خانگی و یا غیرخانگی در دسترس مردم قرار گرفته است. در این باره تنها چیزی که نیاز دارید شناخت استعدادهایتان و داشتن کمی خلاقیت است تا بتوانید درآمدی بیش از آن‌چه فکر می‌کنید داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با چند راه کسب درآمد، آن هم در بستر اینترت و به شکل آنلاین، آشنا شوید.

معرفی چند ایده جالب برای کسب درآمد از طریق اینترنت

· آموزش در بستر اینترنت

یکی از راه‌های کسب درآمد در اینترنت آموزش آنلاین در حوزه‌های مختلف است. با توجه به فراگیری ویروس کرونا این شغل پیشرفت بیشتری داشته و امروزه افراد بیشتری خواهان این نوع از آموزش هستند. برای این کار دو راه کلی پیش رو دارید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

· راه‌اندازی پیج آموزشی شخصی

یکی از کارهایی که در این زمینه می‌توانید انجام دهید، راه‌اندازی یک پیج آموزشی متعلق به خودتان است. وجود بسترهایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و… این کار را برای شما بسیار آسان‌تر کرده است. برای این کار لازم است تا کمی در زمینه فعالیت خود تخصصی‌ باشید. شما می‌توانید آشپزی، یک هنر خاص و یا صدها نوع آموزش دیگر را در پیج خود ارائه دهید.

· پیوستن به پیج‌های آموزشی به عنوان مدرس

یک راه دیگر در زمینه کسب درآمد آنلاین از طریق آموزش، پیوستن به پیج‌های آموزشی تخصصی به عنوان مدرس است. اگر مدرک قابل‌قبولی در حوزه‌های مختلف مانند برنامه‌نویسی، زبان، طراحی و… دارید، پیج‌های متعددی در این زمینه اقدام به ارائه آموزش حرفه‌ای کرده‌اند که می‌توانید برای همکاری با آن‌ها اقدام کنید.

· به درآمد فرینسلری یا آزداکاری فکر کنید

یکی از قدیمی‌ترین راه‌های کسب درآمد آن‌هم به شکل دورکاری، انجام کارهای آزاد در خانه و یا به اصطلاح تبدیل شدن به یک فریلنسر است. کارهای زیادی در این حوزه برای انجام است که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • بازاریابی و تببلیغات برای شبکه‌های اجتماعی
  • تولید محتوا برای سایت‌ها از قبیل ساخت کلیپ تبلیغاتی، متن تبلیغاتی و…
  • ساخت و طراحی سایت
  • طراحی لگو و کارهای گرافیکی
  • و…

در این نوع از کار، درآمدی که کسب می‌کنید وابسته به حجم کاری است که می‌توانید انجام دهید و یا برای آن مشتری پیدا می‌کنید. فریلنسری شاید به اندازه برخی دیگر از راه‌های کسب درآمد اینترنتی، درآمد نداشته باشد؛ اما نسبتا شغلی بی دردسر و آسان‌تر به حساب می‌آید که تنها با داشتن یک لپ‌تاپ قادر به انجام آن خواهید بود.

2wdff

· کسب درآمد آنلاین از طریق فروش

فروش و فروشندگی چه در دنیای حقیقی و چه در دنیای مجازی، همیشه و در همه زمان یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد بوده است. اما امروزه فروشندگی در دنیای واقعی با چالش‌هایی مواجه است که شاید آن را آنطور که باید درآمدزا نمی‌کند. از قبیل گران بودن هزینه راه‌اندازی یک فروشگاه، استقبال بیشتر مردم از فروشگاه‌های اینترنتی، مشغله‌های فراوان مردم، پرداخت مالیات و دلایلی از این قبیل. با این حال هنوز هم راه‌هایی برای کسب درآمد از این طریق برای همه با هر میزان سرمایه‌ و هر میزان علمی وجود دارد. برخی از راه‌های فروش در فضای اینترنت عبات است از:

· راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

همان‌طور که همگی شاهد آن هستیم، فروشگاه‌های اینترنتی با سرعت زیادی در حال پیشرفت و کسب درآمد آنلاین هستند. فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش کالاهی مختلف در بستر اینترنت در حال فعالیت هستند و توانسته‌اند درآمد خوبی را برای خود رقم بزنند. برای این کار شما نیاز خواهید داشت به راه‌اندازی وب‌سایت فروش. البته اگر دارای کسب و کار و فروش در بازار نیز هستید می‌توانید برای فروش بیشتر و موفقیت در شغلتان در همان زمینه اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کنید.

· راه‌اندازی پیج فروش

اگر به دنبال راه ساده‌تری هستید می‌توانید در بستری مانند اینستاگرام و یا تلگرام اقدام به فروش کالا کنید. همه ما در بین دنبال‌شوندگانمان پیج‌های فروش در زمینه لباس، لوازم آشپزخانه و… داریم. چرا خودتان یکی از آن‌ها نباشید؟

· همکاری در فروش

یک راه دیگر در این زمینه همکاری در فروش است. شما می‌توانید در پیج شخصی، پیج کاری، وبلاگ و یا هر فضای اینترنتی که فعالیت دارید، محصولات پیج‌های دیگر و یا فروشگاه‌های اینترنتی دیگر را تبلیغ و به افزایش فروش آن‌ها کمک کنید. البته این امر مستلزم دیده شدن در فضای مجازی و برخورداری از تعداد زیاد دنبال‌شونده و یا مطالعه‌کننده مطالب شما است.

· فروش کالاهای مجازی

شاید جالب به نظر بیاید، اما گاهی شما نیازی به فروش کالای حقیقی ندارید و می‌توانید فایل‌های مختلف از قبیل برنامه‌ها، فایل‌های آموزشی، کتاب‌های صوتی و… را به فروش برسانید. در این زمینه اگر بخواهید مقداری تخصصی‌تر باشید، شاید بتوانید به تشکیل یک اپ استور نیز فکر کنید.

· کسب درآمد از طریق کارهای هنری

ارائه کارهای دستی و هنری، یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. برای این کار شما نیاز خواهید داشت به یک تخصص هنری از قبیل کیک‌پزی، خیاطی، صنایع دستی، تولید زیورآلات و یا هر هنر دیگری بعلاوه یک پیج معرفی و فروش، تبلیغات برای جذب مشتری و در نهایت فروش هنر خود. امروزه کارهای هنری بسیار گسترده و متنوع شده است؛ به همین دلیل در این راه، خلاقیت حرف اول را می‌زند.

3edcfghg

· کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه کسب درآمد از اینستاگرام و فعالیت در این شبکه اجتماعی، زمینه فعالیت و کسب درآمد اینترنتی را به تنهایی گسترش چشم‌گیری داده است. پیج‌های فروش کالا، آموزش، ارائه کارهای دستی و هنری و… که اشاراتی به آن‌ها شد، تنها یک قسمت از راه‌های کسب درامد آنلاین از این طریق است. شما می‌توانید به عنوان راه‌هایی ساده‌تر به موارد زیر نیز فکر کنید:

  • مدیریت پیج‌های دیگر مشاغل
  • تبلیغ و معرفی محصول
  • ادمین شدن برای پیج‌های فروش
  • تولید محتوا برای پیج‌های کاری و فروش دیگر
  • و…

تنها توجه به یک نکته در این زمینه ضروری است و آن، این که تنها به پیج اینستاگرام بسنده نکنید و برای موفقیت بیشتر و دیده شدن ، یک سایت نیز برای فعالیت خود طراحی کنید و در همان پیج کاری خود به تبلیغ آن بپردازید. این کار علاوه بر این که موجب می‌شود حرفه‌ای تر به نظر برسید، به شما کمک می‌کند در صورت بروز هرگونه مشکلی برای اینستاگرام، کار و فعالیت خود را از دست ندهید.

برای کسب درآمد اینترنتی به چه چیزی نیاز داریم؟

اینترنت و فضایی که برای کسب درآمد آنلاین ایجاد کرده است، می‌تواند شما را بدون هیچ سرمایه‌ای به یک فرد موفق تبدیل کند. گاهی داشتن یک گوشی هوشمند و حضور در شبکه‌های اجتماعی تنها چیزهایی خواهند بود که برای درآمدزایی نیاز دارید. البته صبر در تمام زمینه‌های کسب درآمد اینترنتی، یکی از اصلی‌ترین رمزهای موفقیت است. شما نمی‌توانید انتظار فراهم بودن صدها مشتری در اولین روز تاسیس پیج کاریتان داشه باشید و شاید لازم باشد برای این کار هزینه‌هایی را برای تبیلغ نیز بپردازید. بنابراین می‌توان گفت، تنها موقعیتی که بدون هیچ هزینه و گاها بدون هیچ مهارت خاصی می‌توانید از آن کسب درآمد داشته باشید، فضای اینترنت است.

منابع

• portal.ir
• dayanaffiliate.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کاربر میهمان

    چند روز پیش یکی از دوستان من پکیج کسب درآمد بدون سرمایه ای به من معرفی کرده من خواستم ببینم اینجا کسی درباره این پکیج جدید که بدون سرمایه میتونه یک کسب و کار اینترنتی با یک کسب درآمد خوب تولید کنه اطلاع دارید شما. وب سایتی که به من معرفی کرده از شرکت تولید کننده این پکیج:
    همین آدرس هست که البته من به سایت شرکت مکس مارکتینگ مراجعه کردم فقط میخواستم از روش کار مطمعن بشم.