خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۷۶۶۴

رزرو هتل های ۴ و ۵ ستاره گیلان با بهترین قیمت

رزرو هتل های ۴ و ۵ ستاره گیلان با بهترین قیمت

هوای مطبوع و بارانی شهرهای گیلان مخصوصا در فصل بهار، تابستان و حتی پاییز باعث شده گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات خود این استان را انتخاب کنند.

گیلان با داشتن طبیعت جذاب و شهرهای ساحلی از جمله استان‌های پر گردشگر کشور محسوب می‌شود. هوای مطبوع و بارانی شهرهای گیلان مخصوصا در فصل بهار، تابستان و حتی پاییز باعث شده گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات خود این استان را انتخاب کنند. در شهرهای مختلف گیلان برای پذیرایی از مسافران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد.

در این مطلب می‌خواهیم هتل‌های ۴ و ۵ ستاره گیلان که بهترین خدمات را برای یک اقامت رویایی ارائه می‌دهند، برای شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که همه هتل‌های گیلان را در سایت رهی‌نو می‌توانید با بهترین قیمت مشاهده و رزرو کنید.

بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره گیلان کدامند؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر انتخاب هتل است. در شهرهای مختلف استان گیلان هتل‌های ۴ و ۵ ستاره فراوانی برای پذیرایی از شما ساخته شده است. در ادامه با برخی از هتل‌های ۴ و ۵ ستاره گیلان آشنا می‌شوید تا بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید.

هتل کادوس رشت

هتل ۵ ستاره کادوس رشت یا هتل بزرگ رشت زیباترین و مجلل‌ترین هتل استان گیلان است. هتل کادوس رشت در ۴ طبقه و ۹۶ واحد اقامتی شیک ساخته شده و انتظارات شما از یک هتل ۵ ستاره را برآورده می‌کند.

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل کادوس رشت می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع، استخر روباز، زمینی تنیس، پارک کودکان و کافی نت اشاره کرد. دسترسی آسان به فرودگاه، اماکن تفریحی و تاریخی همچون مرداب انزلی را نیز به مزایای اقامت در هتل کادوس رشت اضافه کنید.

3

هتل دلفین بندر انزلی

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در استان گیلان هتل دلفین بندر انزلی است که در ساحل زیبای قو قرار دارد. هتل دلفین ۴ طبقه و ۱۶ اتاق و سوئیت با امکانات کامل و مدرن دارد. داشتن ساحل اختصاصی، محوطه زیبا، رستوران ساحلی، کافی شاپ و امکان قایق سواری رضایت مهمانان هتل دلفین بندر انزلی را کاملا جلب می‌کند.
از دیگر مزایای اقامت در هتل دلفین بندر انزلی می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر، بازار انزلی، مراکز تفریحی و تاریخی اشاره کرد.

هتل پدیدار خزر رودسر

هتل ۴ ستاره پدیدار خزر رودسر مناسب گردشگرانی است که می‌خواهند چشم انداز زیبای دریای خزر قاب پنجره اتاقشان باشد. هتل پدیدار خزر در شهر رودسر واقع شده و علاوه بر اتاق‌های شیک و مدرن، ویلاهای دوبلکس و سوئیت‌های لوکس نیز دارد. رستوران مجلل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، دسترسی عالی به تله کابین و پارک آبی رامسر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های هتل هتل پدیدار خزر رودسر هستند.

هتل ارشیا رودسر

هتل ۴ ستاره ارشیا در شهر ساحلی کلاچای رودسر با ۳۴ اتاق به مسافران خود خوش آمد می‌گوید. هتل ارشیا رودسر در نزدیکی دریا و کوه قرار دارد و مناظر طبیعی اطراف هتل نیز گردشگران را به وجد می‌آورد. از جمله خدمات و امکانات هتل ارشیا رودسر می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، صبحانه رایگان، فضای سبز، خشکشویی، پارکینگ، سالن بیلیارد، اینترنت و…. اشاره کرد.

هتل آهوان چابکسر

هتل ۴ ستاره ساحلی آهوان چابکسر با سه مجموعه اقامتی با نام های گل نشان، گل افشان و ویلایی در کنار دریای خزر قرار گرفته است. هتل آهوان چابکسر ۲۱۲ اتاق و سوئیت مختلف برای رزرو دارد که چشم انداز برخی از آن‌ها دریای زیبای خزر را به نمایش می‌گذارد.

همجواری هتل آهوان با جنگل و دریا در کنار خدمات فوق العاده هتل اقامتی رویایی را به شما وعده می‌دهند. از جمله امکانات ویژه هتل آهوان چابکسر می‌توان به سینمای روباز، سالن ورزشی، زمین والیبال ساحلی، پارک کودکان، سالن بیلیارد، پیست اسکیت، استخر شنا، خشک‌شویی لباس، فروشگاه، سفره‌خانه سنتی و… اشاره کرد.

2

هتل سفیدکنار بندر انزلی

در ۵ کیلومتری بندرانزلی هتلی ۴ ستاره در کنار دریای خزر و تالاب انزلی ساخته شده که هتل سفید کنار نام دارد. هتل سفیدکنار بندر انزلی یکی از زیباترین هتل‌های ساحلی استان گیلان است که اتاق‌های آن از چشم انداز زیبای دریا و جنگل بهره دارند.

هتل سفید کنار با ۱۲۲ واحد اقامتی شامل اتاق‌های ۲ نفره و سوئیت‌های ۲ نفره مسافران را پذیرش می‌کند. چایخانه سنتی، رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ، آلاچیق ساحلی، زمین تنیس، زمین فوتبال و والیبال و ساحل اختصاصی بخشی از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل سفیدکنار بندر انزلی هستند.

هتل راتینس ماسال

هتل ۴ ستاره راتینس ماسال در کیلومتر ۴ بلوار ماسال به شاندرمن واقع شده و دارای چشم انداز زیبای کوه و جنگل بکر است. هتل راتینس ماسال ۳۶ واحد اقامتی مجهز به لوازم لوکس و مجلل مانند تلویزیون، سیستم های امنیتی، اعلام حریق، تلفن، اینترنت WIFI پرسرعت دارد. از دیگر امکانات هتل راتینس ماسال می‌توان به فست فود هتل اشاره کرد که بهترین غذاهای فست فودی را در گیلان برای شما تهیه می‌کند.

هتل ستاره دریا چمخاله

هتل ستاره دریا چمخاله در شهر توریستی چمخاله لنگرود ساخته شده و اولین و بهترین هتل ۵ ستاره شرق گیلان محسوب می‌شود. هتل ستاره دریا از جمله هتل‌های ساحلی گیلان است و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن چشم انداز دریا دارند. امکانات تفریحی و ورزشی و فضای آرام و زیبای هتل اقامتی خاطره‌انگیز برایتان می‌سازند.

هتل بهشت تالاب بندر انزلی

هتل ۴ ستاره بهشت تالاب یکی از زیباترین هتل‌های استان گیلان است که در نزدیکی تالاب بندر انزلی ساخته شده است. هتل بهشت تالاب بندر انزلی دارای اتاق و ویلاهای مجزا با با طراحی چشم نواز است. داشتن رستوران صخره‌ای و کافی‌شاپ معلق روی آب و دسترسی آسان به مرداب انزلی، جنگل گیسوم و قلعه رودخان را می‌توان از جمله مهم‌ترین مزایای هتل بهشت تالاب بندر انزلی دانست.

هتل دهدار لاهیجان

از جمله هتل‌های خوب ۴ ستاره لاهیجان می‌توان هتل دهدار را نام برد. هتل دهدار لاهیجان در خوش آب و هواترین منطقه گیلان و بین کوه و دریا قرار گرفته است. رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، واحدهای اقامتی متنوع، روم سرویس، موسیقی زنده، پارکینگ و … از جمله امکانات و خدمات مهم هتل دهدار لاهیجان هستند.

هتل دنیز بندر انزلی

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره خوب بندر انزلی هتل دنیز است. هتل دنیز بندر انزلی با انواع سوئیت‌های ۲ تا ۵ تخته با امکانات کامل از گردشگران پذیرایی می‌کند. داشتن کافی‌شاپ، رستوران، سفره‌خانه، استخر، پارکینگ و از همه مهم‌تر ساحل اختصاصی باعث محبوبیت هتل دنیز بندر انزلی شده است.

هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت هتلی ۴ ستاره در گیلان است که امکانات هتل‌های ۵ ستاره را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ۴ طبقه هتل شبستان رشت ۱۹ سوئیت لوکس و مجهز برای مسافران آماده شده است. از جمله امکانات و خدمات هتل شبستان رشت میتوان به جکوزی برای هر سوئیت به طور مجزا، رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل ۴ ستاره ابریشمی لاهیجان از جمله هتل‌های نوساز این شهر است که در کنار دریاچه مصنوعی ساخته شده است. هتل ابریشمی لاهیجان با ۲۶ واحد اقامتی مجهز و پرسنل مهمان نواز از مسافران استقبال می‌کند. دسترسی آسان به استخر یا دریاچه مصنوعی لاهیجان و مراکز خرید از جمله مزایای اقامت در هتل ابریشمی لاهیجان هستند.

رزرو هتل‌های ۴ و ۵ ستاره گیلان با بهترین قیمت در سایت رهی نو

رهی نو یکی از جامع‌ترین مراکز رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور است. در سایت رهی نو می‌توانید همه هتل‌های استان گیلان را ببینید و هتل دلخواهتان را صورت آنلاین و با بهترین قیمت رزرو کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.